///M3 V8 power
[1-20] 21-40 [41-60] [61-80] [81-100] [101-112]
walder 02. Oct 2013, 17:52
E92 man arī šķiet labāks ielas sporta auto + ikdienā noteikti ir daudz ērtāks.DrumB 02. Oct 2013, 15:42
Forši Vismaz kāds letiņš var atļauties normālu ikdienas autoSpike 02. Oct 2013, 14:45
Tieši to arī pasniedzu! M mašinas ir Foršas- Labākas sporta ielas automašinas par Porsche! Uzsvars uz ielas!Protams Ferrari ir kruts superauto- bet ikdiena
spy 02. Oct 2013, 14:33
http://sportauto.ee/events/130810trackday/index.html šeit arī intereses pēc var salīdzināt rezultātus speciāli būvētam 1000+zs Viperam ar ļoti pieredzējušu pilotu pie stūres pret dažādiem (tajā skaitā absolūtiem standarta) 911tajiem ar dažāda profesionalitātes līmeņa pilotiem pie stūres.P.S. tue pa vidu ir arī Lambo un Lotus
spy 02. Oct 2013, 14:26
Nē. Es jau te nerakstu tāpēc, ka regulāri skatos top Gear, lasu žurnālu Za ruļem un pārstāstu tur redzētās gudrības. Esmu salīdzinājis šos auto darbībā, kā arī dažus citus, tāpeč zinu, ka ar 991 var pabraukt visātrāk arī nosacīts čaiņiks (par kādu sevi uzskatu). 991 cornering speed ir ļoti augsts, lai to norautu no ass (nevis padriftēšanas nolūkā, bet dēļ pārāk liela ātruma) līkumā ir jāiebrauc ar stipri pārspīlētu ātrumu.Loģiski, ka pie mums ir uz pirkstiem skaitāmi ļaudis, kas brauc ar tām mašīnām ātri un var pakomentēt to sniegtās iespējas, bet ārvalstu diskusijās nereti var lasīt tiešus salīdzinājumus no cilvēkiem, kas pārkāpuši uz 991 no e92 M3 (ar kaut kādiem Stage 3 700zs uzlabojumiem), Corvetēm vai Nissan GT-R. Pārsvarā visi atzīst, ka jau no pirmā track day viņi spēj uzlabot savu sniegumu trasē un jūt ka mašīna sniedz papildus pārliecību, ka var braukt ātrāk.
BMW problēma (varbūt arī nē) ir tajā apstāklī, ka M mašīnas ir kļuvušas par pārlieku smagiem auto, tādiem grezniem Gran turismo ar pārlieku daudzām opcijām, kas ir vajadzīgas tikai, lai parādītu ka rūpnīca tiek līdzi laikam, bet kas nosit pure braukšanas prieku. Domājams, ka tas ir pieprasījuma diktēts solis, un mūsdienās, kad ātruma ierobežojumi kļūst arvien stingrāki visā pasaulē un ļaudis ļoti piedomā par pasīvo drošību, tāda veida M mašīnas ir vairāk pieprasītas
Spike 02. Oct 2013, 14:05
ok! es nenoliedzu, bet tici iesedinot tevi ne pro brucēju M3šajā vai 911, Tu labāk jutisies un brauksi ar BMW!spy 02. Oct 2013, 13:44
20,600 m (67,600 ft) 7:37.9 991 Porsche 911 Carrera S Timo Kluck 28 August 2012 Official Porsche video,[36] PDK transmission used.8:05 BMW M3 E92 Horst von Saurma Sport Auto (12/2007)[62]
Valcha 02. Oct 2013, 13:13
Gribētos izlaist aplīti pa Nürburgring ar šo ...Spike 02. Oct 2013, 12:53
kāāa'Tu uzināji...janeks7 02. Oct 2013, 12:22
Ir pabraukts ar e92 m3,auto tiešāmsn 02. Oct 2013, 12:00
vienvietīga arī. gan jau ratus arī nevar bagažniekā ielikt, adolfs viņu neņemtu.kro 02. Oct 2013, 11:58
dārga rotaļlietaSpike 02. Oct 2013, 10:37
Gandrīz...Cik saprotu šis M dzinēijs ir pēdējais atmosfēriskais! Tālāk mūs priecēs, vai apbēdinās Turbo spēks?!
Valcha 02. Oct 2013, 10:07
Pirmais riepu pāris jau piebeigts ?protams 02. Oct 2013, 09:57
Ja 911 ir 4/4S versijā tad vadāmībai jābūt sliktākai defoltā.Spike 02. Oct 2013, 09:47
Ok varbūt Jums ir taisnība- un tik tiešam neesmu es ikdienā braucis tik daudz ar 911, kur nu vel trase!Varbūt es esmu pārāk safanojies par vienu marku BMW
Bet ja salīdzina visus aspektus, manu prat BMW markas automašinas ir daudz interesantākas, kvalitatīvākas un ar inovācijam bagātākas! Ja noliek blakus Divas automašinas, viena gada ražojuma, liekas ka Porsche ir preti nolikuši Golfu, ok jaunie modeļi vel kaut cik ir atistījušies, bet nu nevelk viņi līdzi... Bet savukārt mazajam vairāk patīk Porsche - pats nosaukums šīs uzskurina
Braucot ar F01 tev nepieverš tik daudz acu skatienu ka braucot ar Cayenne, vai veco 911
Nu laikam jau es nepareizi salidzinu... Jo Porsche ir sporta auto, ko Latvija daudzi nenovērtē!
Any Way BMW rulzzzz
daticho 02. Oct 2013, 09:33
Avenger, grab un kā vēl
Spike 02. Oct 2013, 19:48
Tas sportauto.ee track day's Tads labs pasākums! Gribu!