Brīvā laika un komentāru kapsēta.
[1-20] 21-40 [41-60] [61-80] [81-88]
SpOrcMeN 10. Feb 2014, 18:04
hektor tu pats buri grib iizdomat aizej taksh paskaties ka citiem e-30 ir uztaisits, vai tu doma ka tev neviens neradis ,aizbrauc manu apskaties.Hektors 10. Feb 2014, 18:01
Nu paldies par to pasu.Es jau gaidiju cik ilgi tev pietiks entuziasma mani mācit.
JZ 10. Feb 2014, 17:34
pārāk daudz jautājumu, un man nav ne laika ne vēlēšanās iedziļināties un meklēt risinājumus, par tiem garajiem trubu galiem jau izrunājām, par pārējo - varu ieteikt šo lapu http://www.e30m3project.com/e30m3perform...symposium.htm , tur ir samērā daudz kas aprakstīts kam pievērst uzmanību un kam nē, vēl ir dažas grāmatas par sporta auto būvniecību, vēsturi, attīstību, ja viss būtu tik vienkārši, tad HGK un citiem kantoriem nebūtu pamata prasīt daudz naudas par šādiem darbiemHektors 10. Feb 2014, 17:15
Runajot par svaru skaidrs, bet kas ir stipribu manam variantam? Un ko tad darit ar tiem liekajiem(parak gari) gabaliem pie tilta? Un ka pareizi but piesiet loga panelus.pats vel tik talu neesmu domajis. Man bija doma ugusnsienu taisit uzreiz aiz krusta, bet ja vinu tomer sak taisit no aizmugureja loga tad ir iespeja labak sasiet aizmuguri.JZ 10. Feb 2014, 16:46
p.s. kārbas/kardāna tunelis ir ĻOTI būtisks kuzava stingrībai, tāpat nevajag domāt ka profilētās detaļas, kas vēl palikušas no loga rāmja iekšpuses, ir ārā metamas, ja pareizi sasaista visu kopā, tad tiltu noturība pret vērpi būs daudz labāka kā "plika" trubu rāmja gadījumā, tos paneļus vajag izmantot, nevis tikai "vadāt līdzi" lai vējš nepūš salonāJZ 10. Feb 2014, 16:41
http://imgur.com/a/oSbAc#0te divi varianti, tavējais ir jau 112kg bez amortizātoru atbalstiem (tik cik uzzīmēts, cauruli pieņēmu 45x3mm, bet tam nav nozīmes, tik salīdzināšanai), manējais ir ar amortu atbalstiem un 100kg (oranžās ir 45x3, tāpat kā tavējā, bet dzeltenās ir 38x2,5, pāris 'dzeltenās' gan būtu jānomaina pret 'oranžajām', bet negribās tērēt laiku tagad pētot fia 253 noteikumus attiecībā uz karkasiem)
Hektors 10. Feb 2014, 14:54
Tad uzkice divus variantus. Ka vajadzeja un ka izlabot kasjakus. HGK tika nemts iedvesmai, bet nejau tiesam paraugam. Viniem jau cita bunga un cits padramniks.JZ 10. Feb 2014, 14:43
nevajag kopēc HGK, Tu nezini kādi ir viņu apsvērumi konstrukcijas izvēlē, ir jāsaprot kur nāk iekšā kādas slodzes un kur tās liktes biš vēlāk uzskicēšu kā es būtu taisijis to vietu, tad varēsi salīdzināt ar savām idejām
Hektors 10. Feb 2014, 14:10
Jā, sarkano posmu atstaju lai nelaistu visu viena punkta. Apaksa biju planojis vietu divam caurulem. http://www.bmwpower.lv/files/member_gall...3670_1322.jpg un tad vienu garo starp slieksniem. http://www.hgkracing.com/sites/default/f...itok=ew3JKtMy Vai sadi deres un nevajadzes pastiprinat? Rokas necelas griezt visu lauka. Tad jau labak ar U veida pastiprinajumiem. Taisu pats sev un prieks pirmas masinas bus piedodami.JZ 10. Feb 2014, 13:58
cik saprotu, tad ar to sarkano dariji tā, lai tās trubas vidū neiet krustā, bet viena virs otras, ja?var likt U veida pastiprinājumu kā durvju krustos, bet nu tā tāda lāpīšanās, pareizi jau būtu izgriezt un salikt kā vajag, ļoti labi saprotu kā ir kad nākas pārtaisīt jau it kā izdarītu darbu
Hektors 10. Feb 2014, 13:32
JZ ka pareizak "salabot" dalu kas ar sarkano atdzimeta? Dala kas ar dzelteno apvilkta tiesam nesatiekas centros, bet ir zemak.JZ 10. Feb 2014, 13:16
p.s. tās trubas dzeltenajā aplītī ir grūti sametināt augšpusē, tādēļ, tavā gadījumā, ir jāgriež ārā caurums jumtā, lai tiek tai vietai klāt, jaunu karkasu būvējot, to dara griežot grīdā caurumus un "piesēdinot" to, tad paceļ atpakaļ vietā un ieliek pamata pēdas (vai kārbas)jo likt tās trubas īsākas, lai tiek šuvei klāt no aizmugures/apakšas, ir nepareizi
JZ 10. Feb 2014, 13:14
http://imgur.com/a/Axnwy#0zaļais aplis ir ok
dzeltenais uz robežas
ar sarkano ir iezīmēts "lieks" trubas gabals, kas locīsies kā makarons
dzeltenais ir uz robežas tādēļ, ka izskatās ka cauruļu centri nesatiekas vienā punktā, kā tam būtu jābūt priekš max stingrības (bildīties #4 un #5 galerijā)
#2 un #3 parādiju kā pareizi salikt tās trubas, kuras ir zaļajā aplī, tur no tā flanča, kas piemetināts trubas galā līdz pienākošās trubas apakšējai malai ir jābūt tikai metinājuma šuves platumam, ne vairāk, jo precīzāk piegriež, jo mazāk vietas tur jāatstāj, ja metina ar tigu, tad var salaist kopā praktiski uz flanča
par to instrumentu - domāju ka lv nekur nebūs, no uk atnāktu ~ nedēļas laikā, var arī 1-2 dienu, bet tad kurjers (TNT prasa ~30 eur par sūtīšanu, normāli ar parasto pastu būs ~15, bet par to expresi ir jārunā ar pašu pārdevēju)
to štrumu gan var pats uztaisīt, atrod pabiezāku (sieniņa 7-10mm) plastmasas trubu, kas labi urbjas, un ar 3-4mm urbi saurb kādus 20 (var iztikt arī ar mazāku skaitu, tas nosaka cik laba izšķirtspēja būs tam noņemtajam kontūram) caurumus pa parimetru (priekš tām adatām), adatas (kalibrētais 3-4mm tērauds) nopērc rimans.lv (tikai ar pārskaitījumu), kad uzliec to uz trubas, tās adatas, protams, gribēs staigāt, tādēļ ņem krāsotāju skoču un nofiksē, vai dažas "naudas gumijas" savelc apkārt, lai piebremzē tās, nekādas citplanētiešu tehnoloģijas nav tur tajā lietā...
Hektors 10. Feb 2014, 10:34
JZ vai sadi bus labi? http://www.bmwpower.lv/files/member_gall...5897_1918.jpgJa ne tad paradi ka butu pareizi.
JZ vai http://toolmonger.com/wp-content/uploads...ipemaster.jpg riga ari kaut kur var dabut? Esmu nop...ies ka mazais ezis un pedejas labprat piegrieztu smukak/labak.
Elksni es pis...s ar fleksi bez nekadam paligiericem.
Elksnis 10. Feb 2014, 00:32
skaidrs. paldiesJZ 10. Feb 2014, 00:27
Elksni, var izlīdzēties ar normālu stacionāro urbmašīnu, urbkroni(vairāki, visām lietotajām caurulēm) un šādām skrūvspīlēm ja ir rasējums, http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/1085562...ice_3_Way.jpg , ja nav, trubas atzīmē ar šitādu un tad flexis/slīpmašīna līdz piedzen kontūru http://toolmonger.com/wp-content/uploads...ipemaster.jpg , abas lietas nemaksā kosmosu, bet ļoti atvieglo darbuir arī speciāli instrumenti, bet tas jau ir daudz $$$ un vajadzīgs "konveijeram" nevis DIY tipa darbiem
JZ 10. Feb 2014, 00:20
šī, manuprāt, ir laža, pārējās nav tik "traģiskas" http://imgur.com/Onn8j6Dp.s. manu viedokli var ignorēt, sporta mašīnas nebūvēju
Elksnis 09. Feb 2014, 22:21
Tehnisks jautājums? ar ko dugu trubām frēzē/griez galus lai zem leņķa piegultu citām dugu trubām?jjjjuris 07. Feb 2014, 02:06
peedeejaa bilde
Hektors 10. Feb 2014, 18:31
Sporc nav jau problema izdomat/nospikot buri, bet nepareizi biju izdomajis ka uzlikt E38 tiltu. Nu bet nekas, izlabosu savus kasjakus un bus bumbas. Starp citu man jau pilniba bija buris kuru pusi izgriezu ara. Un vispar neesmu inzenieris u.t.t. un tikai macos.p.s.un paldies JZ ka vismaz kaut ko pastasta.