Dari to pats (DIY) 3.0d
Ekimons 21. Jan 2010, 19:35
Moš piezvani vēlreiz MārtiņamKlapes ir visiem tomātiem, ručkām nav.
Hvz, vai 100% taisnība, bet BMW apgalvo, ka tā ir. Ja nav izravēts, tad jāravē pēc pirmās izdevības. Protams, jaunas blīves, kolektoru izberzt un EGR vakuma trubiņā gultnja lodīti iekšā un sprauž atpakaļ
btw, e60 īpašnieki var atslābt, tur vārstiņi no bleķa un piestiprināti ir nopietni.
Rifo pats ir lietas kursā, pats jau reiz izLAUZA
Rifo 21. Jan 2010, 17:51
Datcho. Kaadu variantu tu piedaavaa?Atstaat taas klapiites un gaidiit kad iekritiis motoraa?(man viena jau bija noluuzusi daljeeji) vai pirkt jaunu iepluudes kolektoru. Jo atseviskji klapiites nepiedaavaa BMW katalogaa.
Patiesiibaa apshaubu maartinja kompetenci
CP17 21. Jan 2010, 17:29
daticho 21. Jan 2010, 17:15
aaa piedod, ka nepateicu... biju zvanijis Mārtiņam un viņš arī pateica, ka pie dūmainības un :ņam_ņam: esot vainīgas klapes kuras izrāvi, jo ne jau tāpat vien viņas tur bija rūpnīcā iemestas.Rifo 21. Jan 2010, 15:48
Benziinniekiem tas egr vairaak vajadziigs, jo cik lasiiju tad vinjsh neljauj gaazeem cilindros paaraak karsti degt. Diizeljiem esot tikai deelj zaljajaiem (mazaaki izmeshi.)Un man tieshi vinju gribaas nahrenizeet lai duumainiiba samazinaatos un iespeejams uzlabotu degvielas pateerinju.
JZ 21. Jan 2010, 15:43
kaut kad sen pētiju to EGR pasākumu, tas gan bija benzīnnieku sakarā, un neko vairs daudz neatceros, bet secinājumi bija apmēram - kamēr tā sistēma strādā, tikmēr to aiztikt nevajag, un pat tad, ja nojūk tur kāds vārsts, labāk to remontēt nekā demontēt (un cīnīties ar motora vadību pēcāk, jo modernāka mašīna, jo sarežģītāk tas būs), vēl jo būtiskāk tas ir ikdienas mašīnām, un tas kultūras slānis, kas tur uzaug, uzaug pa 5-10 gadiem, un neko pa lielam nemaina, uztaisa vienreiz šādu profilaksi un uz gadiem 3 toč būs miers un varēs veltīt brīvo laiku vērtīgākām lietāmRifo 21. Jan 2010, 15:37
Tiem kam interesee, linkaa otrais post no augshas, kaa pareizi (daljeeji) nahrenizeet EGRhttp://www.bmwland.co.uk/talker/viewtopi...mp;start=1545
Rifo 21. Jan 2010, 13:59
taatad reports:Degvielas pateerinju veel neesmu izsecinaajis, nobraucu mazaak kaa 100km.
Kaa jau ekimons mineeja, duumi kaa ar roku nonjemti, gaitaa izteiktas izmainjas nav, vaarbuut nedaudz labaak iet. Nevar iisti izmeeriit, jo visu laiku spolee :ataman_600_konei: Katraa zinjaa sliktaak viennoziimiigi nav.
Uuun motors kljuudu izmeta
Tagad jaameklee kursh ir tas vainiigais sensors kursh nostuchiija, ka ir kkas mainiits. Mosk kaads zin?
1. Vai vinjsh atrodaas kkur vaakuma sisteemaa (ja taa, tad jaavieno atpakalj vakuma shlaucinja) bet shaibu kas aiztur gaazes pirms EGR vaarsta atstaashu.
2. Vai arii EGR starpdzeseetaajaa paaraak liels spiediens (tad tajaa shaibaa, ko ieliku jaaizurbj ~3-4mm cauruminjsh, lai kko bet minimaali dod iekshaa.)
3. Vai arii iepluudes kolektoraa sensors saprot ka gaazes nav netiras (ir tiirs gaiss) tad arii itkaa vareetu tajaa shaibinjaa cauruminju izurbt.
Bet viennoziimiigi es negribu ljaut pilniibaa izpluudes gaazeem iet atpakalj iepluudes kolektoraa
MaarcisM 21. Jan 2010, 13:37
nu un kas ar pateerinju ?Ekimons 21. Jan 2010, 12:35
Nupat Rifo ziņoja, ka pēc procesa veikšanas dūmu vairs nav! Kā ar roku noņemtsīsāk sakot, pirms tam labi dūmoja, kad iedeva čadu, bet tagad ir kā man
plakanais 21. Jan 2010, 12:02
Monk, teoreetiski jaa, praktiski maisiijumu uzsilusham dzineejam taapat reekjina kompis peec zondes t*. jo taa ir augstaaka, sprauslas gaazh iekshaa vairaak, jo zemaaka - mazaak. Nav starpiiba vai taa soljarka iepluudee nonaak caur sprauslu vai caur glushaku.EGR vieniigaa funkcija ir atgaazu ievadiishana otrreizeejai sadedzinaashanai, lai samazinaatu izmeshu daudz. atmosfeeraa. Respektiivi - CO normu, jo taa ir zemaaka, jo mazaaki nodoklji jaamaksaa. Piedraazhot ekologjiju, tam EGR ir tikai viena loma - aizveerites
Srakans 21. Jan 2010, 12:01
Skābekļa balonu grabažniekā un tā lieta ietPhasma 21. Jan 2010, 11:33
moška tad vispār izpūtēju ieplūdē ievadīt?Redliner 21. Jan 2010, 11:14
Šo oprāciju vajadzēja veikt piektdienas vakarā, man mājās vēl palicis 1L Hennessysusurs32 21. Jan 2010, 10:41
man gadijās tādu auto nopirkt ,kuram visur sabāztas tapas degvielas padeves sistēmā. Labāk ieteiktu Jums tautieši neizdomāt riteni no jauna( kas ir nenoliedzami lētāk), bet atrast labu speciālistu,kurš sataisa dzinēju.envy 21. Jan 2010, 09:55
INC teica, ka nevajagPuce 21. Jan 2010, 09:19
labāk INC uzprasi, kā pareizi nahrenizēt to EGR padarīšanu.envy 21. Jan 2010, 09:09
Rifo, kāds rezultāts?MOnk 21. Jan 2010, 06:17
Tīri teorētiski domājams ECU rēķinot degmaisījumu gan jau ņem vērā, ka pussadegušas izplūdes gāzes arī nonāk atpakaļ cilindrā..
vadims 21. Jan 2010, 19:35
Paskaties kas tev ar to blīvi/šaibu notiks pēc 5000km