Taisam prīstaila motoru....
ww 28. Dec 2007, 01:49
Mellups taisa tikai cilindru un kompresijas, viņam nav laika krāmēties. Karterus ieplūdi, izplūdi taisu pats, pagaidām liekas sanāk ne sliktāk.Kompresijas būs dažādas: šim konkrētajam ap 14,5:1 98 benzīnam un 2. komplekts domes ap 16:1 107 VP benzīnam.
Egoist2 28. Dec 2007, 00:40
Tipa Mellupu tu laikam noslogo uz divam mainam ?Egoist2 28. Dec 2007, 00:39
Pascatijos H2o.com pec nikiem liela dala no vecajiem stylistiem.Ka tajam Lameya un tevis jaunajam ADA ar kompresiju - kadam bendzam tu vinus taisi?
ww 27. Dec 2007, 23:02
Ha! Čau Kalvi! Lameys iet griezdamies, bija problēmas ar to, ka nosēdās gilza un pūta ārā rinķus galvai, tagad pa ziemu mainīsim gilzu. Tam motoram tika uzlikta MSD TL un Full Spectrum 48, beigās gāja diezgan ok. Truba R&D man patīk, bet nejutu atšķirību ar B pipe, tapēc izmantošu b paipu (mazāk trubu, nav elektronikas)Trikus sanāca maz laika mācīties, bet pus bočku + varēju diezgan viegli.
Tagad daudz citu tūninga kantoru saradušies, labākais forums tagad x-h2o.com, PWCtoday vairs diez ko nerullē.
Egoist2 27. Dec 2007, 22:08
Sveiks sen neredzetais !Prieks ka kads vel nemas ar freestylu! Ka beidzas ar Lameya cilindru - ka ir trikiem ar visu R&D trubu? vins ir vel uz udens?
Skatijos kadu bridi atpakal neta un izskartas ka palikusi tikai Wamiltons un Malone ar saviem super truper signature mociem savukart Maros/24-7 un Lameys/RacersEdge ir aizgajusi no ski?
K
Dullais 26. Dec 2007, 19:58
Patīk šādas tehniska rakstura do it yourself galerijasww 25. Dec 2007, 02:26
Here ya go: http://www.youtube.com/watch?v=Do8CEKAYx...73&page=31200cc 2 takters
Par nikasilu: Var uztaisiit, tikai tad ir jaaliek alu gilza ieksaa, bet vinja ir jaaliek krietni biezaaka kaa cuguns, tas samazina luuku caurpluudi un vinjas nevar vairs izvilkt lielaakas.
No 0 arii nevar uz sitaas motora platformas, jo kaa jau mineeju bez gilzas jaataisa biezaakas sieninjas lai nedeformeejas, bet virzulji ir paaraak tuvu vuens otram. Tapeec no sitaa motora varees izspiest max 1000cc
Sveces nemet ciet, ar vienu sveci braucam vairaak kaa gadu (iriidija) ellja speciaala uudensmocu racing.
Modrs 24. Dec 2007, 21:00
a nav pa zemu temperatūra? sveces neaizmet ciet? eļļa nepiedeg? Bet vispār - kas ir tas prīstails? tas nozīmē triki uz ūdenslabprāt gribētu dzirdēt šī motora "dziesmu", jo mans gas rūc kā vecs iž jupiter, bet kad ber virsū rūc kā ritīgs 4T man vairāki ir jautājuši - tas tev 4t vai 2t, jo pēc izpūtēja pa gabalu nevar pateikt - bez prazītiskā paplašinājuma
a par nikasilu - var uztaisīt no dajebkāda alumīnija kluča un aizvest uz angliju, kur pa 150 eur/par cilindru ieklāj nikasilu jo nikasilam ir supadupa siltuma novadīšanas spēja un nodrošina minimālu berzi starp gredzeniem un cilindru Bet nu kā jau teicu un no tevis sapratu - šeit īsti laikam tas nav aktuāli - nav liela slodze + dzesēšana ir ļoti pietiekama un virzulis nepiebriest un nedeldē cilindrus
ww 24. Dec 2007, 18:23
Nikasils buutiibaa ir labs, bet probleema taada, ka nevar iztaisiit tuuninga nikasila cilindru no alu kluca. Tas taapeec, ka sim motoram stockaa cilindri ir paaraak tuvu viens otram, ka pat ar gilzu luukas nevar izvilkt tik platas cik vajadziigs.Un prieks friistaila diezko neredzu tam jeegu, jo opereejamie apgriezieni ir sameeraa mazi 4500 apm un iisu briidi max 8000. Cita lieta protams gonkaa, tur protams nikasils rullez.
Dzese sim motoram ir taada, ka braucot var tureet roku mieriigi virsuu. nu ap 40 C max.
Modrs 24. Dec 2007, 17:43
jims - jā, protams. Kibars, tad vēl kkāds sia kallisto, tad aka team utt. man zb. vieglāk būs uz Igauniju aizbraukt un bastaVienīgais nesaprotu, kāpēc šim dzinējam nav nikasila cilindri, bet čaulas varbūt tāpēc, ka dzesēšana šādam dzinējam ir pārpilnēm kā nekā ūdensmocis)
ww 24. Dec 2007, 14:44
to rosigais; Domaaju jaatur, jo tur nav ne liela spiediena ne karstuma, karteris ir galiigi augsts, un spiediens ap 0.5 atm. Metinaat nedriikst, jo tad karteris saveerpjaas un nebliivee utt. Iespeejams, ka pieliimeesu apaksaa veel vienu taisnu plaaksni ar skruuvju caurumiem, tad gan vinjam nebuus kur likties...jims 24. Dec 2007, 02:11
muusu klubs ir gas gas diileri.taaka vis ir pasuutams un dabonamsrosigais 23. Dec 2007, 17:25
neturēs tā epo,vajadzēja aizmetināt un tad ar epo kā bonusuModrs 23. Dec 2007, 01:04
nebija ww vai bračkam boot.lv niks Jetijs tur jau točna zinātniskā fantastikaShorf - par tām atlaidēm - noteikti aktuāli būs pēc ~ mēneša varbūt. kvz, es te līdz ausīm ar megasquirtu ņemos, a gas tiek piedarbināts tagad tik daudz, cik suni izmīzināt pa pākiem un nedaudz karjerā paālēties.
ww 22. Dec 2007, 18:29
Bracka nodarbojas ar zinātnisko fantastiku )) Par ūdensmočiem viņam fiška nerubī..Whazaaa 22. Dec 2007, 16:55
ww vai tad tev bračka ar kautko tādu tagad nenodarbojas ?ww 22. Dec 2007, 16:42
Kloķene ir taisīta no kluča. Izvirpota, nofrēzēta, tad termoapstrāde, cementēšana un slīpēšana. Laiks pagāja apmēram 6 mēneši kamēr meistars sadūšojās pabeigt Bet za to lēti. Analogs jāsūta no asv vai brazīlijas un maksā virs 2k $ + vēl atvešana un muita.Ekimons 22. Dec 2007, 13:41
kas interesee no EST, mosh pat varu kadu skidonu sazimet man te gimenee visadi super moto gonshchegiModrs 22. Dec 2007, 13:15
Jims, gas būs idēālā stāvoklī tad, kad beidzot iekš LV būs normāls dīleris. pļac, man tagad ja vajag zvaigznīti, dakšai bikses un visādas citādas rezerves daļas, man tas ir neiespējami dabut LV. Tāpēc Janvārī došos uz igaunijas veikalu motokeskus un tur sapirkšos. vismaz attieksme normāla un šis tas ir uz vietas.Lai nav offtopic, tad jautājums - tā 150 mm balvanka no kuras izgatavoja kloķeni ir termiski apstrādāta? Jo kā nekā tur dapiga zirgi.
Modrs 28. Dec 2007, 09:02
tos ieplūdes vārstus jau taisīsi no carbon vai tomēr ne un interesanti, ka tikai 3 vārti uz cilindru. man koļega skūteriem liek 8 vārstu ieplūdi - tipo divi drijstūri //. bet super galerija, pa djelu