Nopietnākais BMW projekts Latvijā

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-124] 

ozolins 08. Dec 2005, 22:17

ar tevi viss OK???

JV 08. Dec 2005, 22:08

Nu neesam mēs kruti Brabus puikas, tāpēc jau laikam šitas verķis ir baigi krutais. Tagad viss ir kārtībā? Labs komentārs?

ozolins 08. Dec 2005, 22:00

palasot šos komentus, man sāk likties ka šeit savākušiem auto būves dievi un labākie eksperti. Kāpēc jūs neesat vecākie inženieri piemēram Brabus rūpnīcā? Un vai kāds no jums ir kaut nedaudz ko līdzīgu uzbūvējis?

FC 08. Dec 2005, 21:14

aamen

Puce 08. Dec 2005, 20:54

Aparātam nav ne vainas tik piekrītu JZ par tām dugu šuvēm...
Un kaut kas ar nav līdz galam ar to motoru sataisīts. un tad cik noprotu, tad turbīna ir pielikta kaut kur aiz oriģinālā zirnekļa.. imho galīgi garām, ja tas tā ir un dēļ tā ir jāgraiza grīda..
Lai veicas jaunajam īpašniekam! ;-)

Darkman 08. Dec 2005, 20:04

Nu joptvaj, Green, tak vareji kaut ko par tehniskam lietam vairak pastastit

diesel 08. Dec 2005, 19:51

.... so so

Delerium 08. Dec 2005, 19:33

RT iznāc parādies, salaga!!

JohnyB 08. Dec 2005, 18:55

interesanti komentāri visiem bet nu tur tiešām ir daudz dārgu lietu piemēram viss ādas salons ieskaitot aizmugurējo beņķi kuru nevar izmantot dēļ dugām pāršūts, priekšējais panelis ar zamšādu lai saule nespīs kad brauc, turbīnas iemontēšana grīdā pie blakussēdētāja kājām un papildus eļlošana (tas viss roku darbs un aizņem labu laiku un neviens par velti nestrādā) , par profleks runājot tad daudzi Latvijas rallijā braucošie varētu sapņot par tādiem amīšiem , šeit nav nobildēts mērinstrumentu panelis kas kopā ar vadību ar maksā nenormālo naudu priekš mirstīgajiem, bet dažiem tādu gribas un var atļauties. njā auto labs un teiksim tā oroģināls ar to ka viņš ir tāds viens. Man ar 50,000 liekas daudz bet cits ar tādu naudu operē vienā dienā.

Green 08. Dec 2005, 18:39

Koroce
shodien Piranju pardevu
Basta Bazars sleegts

PS Pavasarii buus ar 500HP shis pats auto

17oz 08. Dec 2005, 18:36

Palasot shos komentus rodas paaris secinajumi
1.Sheit ir novaakushies mega tuneri kuri ar saviem auto izbraukajushi labaakos pasaules shovus.
2.Sava auto bildes sheit labaak neievietot jo kluusi par bezgaumiigu naudasmaisu,idiotu.
3.Vai vienkaarshi Latviesha skaudiigaa daba ka kaads ir atlaavies ko vairaak un savaadaku.

P.S. tas neatiecas uz visiem, bet taa aura sheit ir tada........

JV 08. Dec 2005, 18:12

Tāpēc būtu vēlams zināt turbīnas parametrus un citu info par dzinēju un vadību.
Neesmu teicis ka darīts slikti, izteicu tikai novērojumus, bez kritikas.

JZ 08. Dec 2005, 18:00

peec izdrukas secinaat taadas lietas ir gruuti, nevar tak zinaat kaa un kas vinjam tur sareguleets smadzenee (ECU tb) un griezes moments bija knapi 500nm, tas arii ir stipri par maz, ja viss tur buutu normaali sakaartots (normaali, ne super), tad tur buutu patieshaam jaabuut stabiliem tiem pashiem 440zs un kaadiem 600nm, tos ciparus, kas redzami tanii izdrukaa, smelj nost no tuvu standartiigam esoshiem 10 un vairaak gadus atpakalj dizaineetiem japaanju turbo motoriem. Cik es esmu lasijis par veco bmw motoru liidziigaam paarbuuveem, tad tur ar 300zs viss tikai saakas, bet tas ir 12v 2.5l motors... bet, nezinot visu staastu, apgalvot ka kaads vinjam uzticeeto darbu ir slikti izdarijis - nevar

Darkman 08. Dec 2005, 17:53

Es ari buveju turbo auto. Tikai ieksh NFS. Taa ka manu viedokli var nenemt vera Eh, sen nav gazts ar turbo auto...

JV 08. Dec 2005, 17:46

Nu ja tā stenda izdruka nemelo, tad tā izskatās. Bet nenāktu par sliktu zināt arī turbīnas parametrus: kompresora un turbīnas izejas diametrus, kompresora un turbīnas diametrus (ventilātoru izmērus). tjipa kaut kā tā. Neesmu baigais eksperts, bet būvēju turbo auto un par to interesējos.

Darkman 08. Dec 2005, 17:41

2 JV. No tevis teikta - Zirnis ir izvelejis shim motoram neatbilstosho turbines modeli?

JV 08. Dec 2005, 17:38

312 varētu būt uz ratiem, bet rēķinot maksimāli 20% jaudas zudumus no spararata līdz ratiem, līdz 440 netiek ne tuvu. Dzinēja jauda tad sanāk 390hp. Pie tam, krass griezes momenta kritums jau pie ~4000 norāda uz to ka TD04 ir stipri par mazu 3.6 litru motoram. Kādreiz AA savos M3 zemspiediena turbo kitos izmantoja TD04 un tas bija 3 litru motoriem. Garret GT40, tas 3.6 motram būtu tieši laikā....žēl piķa gan

Moš kāds zin kādu dzinēja vadību tam motoram viņi izmanto? Kā regulē?

Darkman 08. Dec 2005, 17:30

Atnaks Greens un visiem jums uzdirsis un saliks visu pa plauktiem. Normals multifunkcionals superkars.

zzips 08. Dec 2005, 17:27

Jaa ta ari bija, apmeram 2 gadi

Vadik 08. Dec 2005, 17:18

'Pamata automašīna no kuras sākts izgatavošanas process: BMW 318 IS 1993. gada E-36 COUPE, virsbūve melnā krāsā. Pēc septiņu mēnešu pārbūves paveikts sekojošais:' - Skolko ja pomnju etu mashinu stroili znachitelno dolshe chem 7 mesacem. primerno 2 goda.

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-124] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties