Battery Drag Meeting 2010
alpins 27. Apr 2010, 21:44
Pauliic Vakar, 07:39Kur 6ec ir pazudis? http://www.fotoblog.lv/6ec/img/?cid=66469
maxell 27. Apr 2010, 18:51
Imho organizaacijas probleema, ka bija garas pauzes. ...bet vispaar bija ljoti patiikami atrasties pavasariigaa dienaa auto orienteetaa pasaakuma.Epix 27. Apr 2010, 18:42
labi, ka neaizgāju, nekā pozitīva koemntāros par pasākumuValcha 27. Apr 2010, 12:18
Bildes kā vienmērilze 26. Apr 2010, 22:45
Ar apdrošināšanu nenodarbojos, neko nezinu. Tas laikam ir starplīgums ar LAF.CP17 26. Apr 2010, 22:41
minimālais sroks uz 3 mēneši -16ls, tik pat cik uz gadu, un? Kāpēc nav opcija apdrošināies tikai uz pasākuma dienu?_ix_ 26. Apr 2010, 22:33
cik saprotu tad tie 16Ls ir uz gaduCP17 26. Apr 2010, 22:27
Ilze, nomaini lūdzu apdrošinātājkompāniju... cik atceros pirms diviem gadiem bija 3ls, šogad 16lsilze 26. Apr 2010, 22:17
Viss bija sagatavots pēc labākās sirdsapziņas kā vienmēr. Tehnisko paužu ilgumu un mašīnu dažādību nenosaka organizators. Biļetes maksāja no 3 līdz 7 latiem (lētāk nekā pirms gada). Bija arī samazināta dalības maksa braucējiem.Paldies visiem dalībniekiem un skatītājiem! un AV par skaistām bildēm!
CP17 26. Apr 2010, 22:15
Kas AV vienīgais fočēja? Davai dodat vēl bildes/galerijas_ix_ 26. Apr 2010, 22:14
A cik vispār maksāja tas prieks, pasēdēt tribīnēsPapakarlo 26. Apr 2010, 22:13
1x mūžā biju uz dragu biķeros kkad ~ 3-4 gadi atpakaļ un domāju ka tā arī bija pēdējā reizeāāāārprāc ku tups un neinteresants pasākums
jebkuš krūmu ralijs ir 10x interesantāks imo
AVI 26. Apr 2010, 22:11
Ar cik cilvēkiem runāju kuri maksāja par šo pasākumu, ir vīlušies...Bet man patika
SpOrcMeN 26. Apr 2010, 21:22
nu krizes pasakums lai norubitu kapiti un brauktu atpaklaj uz tenerifi )SCHNITZEL 26. Apr 2010, 18:19
Otrajā bildē ar dejotājām trūkst pa vidu uzraksta "28 days later in Latvia"artursz 26. Apr 2010, 17:45
taa jau domaaju, labi, ka neaizgaajuSkets 26. Apr 2010, 15:36
Un tā trases tīrīšana, vai tad nevarēja sarunāt kādu auto, kas nobirstē? Pēc riepu kūpināšanas, ar divām slotām tas prasija min.15, biju tribīnēs, vispēr cilvēki neapmierināti, dēļ lielajām pauzēm, un vadītāju reizēm neskaidro dikciju, un pasākuma gaitas improvizāciju, palika iespaids, ka pasākums ir orientēts uz dalībniekiem, nevis uz skatītāju vel ieteikums, varbūt, ka var uzstādīt rezultātu tablo, kas parāda brauciena rezultātus?maxell 26. Apr 2010, 14:22
Atceros, ka pirmajos dragos mashiinas staaveeja rindaa, viens aizbrauc... bums naakamais jau ir uz starta... aizbrauc... naakamais. Tagad peec katra brauciena, kkaada nezinaama gara pauze. Neskaitot taas pauzes kuras bija ljoooooooooooti garas.Skaljrunji pret skatiitaajiem pagriezti, paaris mazie prat daliibniekiem. Daliibnieku teritorijas aizmuguree neko nevareeja skaidri dzirdeet... tb - ja paceljas kkaadas organizatoriska vajadziiba piem peec mashiinas, shova vai kaut kaa cita no daliibniekiem, to nevar laaga pateikt, jo nedzird/nevar saprast.
Galvenais - vairaak, biezhaak, vairaak un beizhaak startu, mazaak runu. Mashiinas taksh pasaakumaa ir galvenais, bet taa galiigi nelikaas.
MClubsport 01. May 2010, 19:49
2008 gadaa m6 ar numuru 7777 pardevaam Wess Select vaditaajam ,to vieta tika panjemts pa 2 gadiem jaunaaks aparaats, facelift un ar 500 km noskrejienu.,.,tam eminiekam vel ir shausmiigs hromline un hroma vejstikla aplaistitaji.,.,pretigs individuals.,,.balts adas salons ar nerulle.,.,tikai kirurgi var braukt citadi aada paliek melna