'AC Schnitzer' piekūns uz BMW X6 bāzes
|
|
||
Tūninga ateljē „AC Schnitzer” izstrādājis savu pārveidojumu programmu apvidus kupejai „BMW X6”, kas iegūs „Falcon” (piekūns – tulk.) piebildi modeļa nosaukumā. „BMW X6 Falcon” ir papildinājums „AC Schnitzer” jaunizveidotajai „Falcon” līnijai, kurā pirmais bija līdzīgi pārveidotais aktuālās paaudzes „BMW X5”.
:
:: |
Līdzīgi kā „BMW X5 Falcon”, arī „X6” ieguvis platāku virsbūves aerodinamisko komplektu, kas paplašina riteņu arkas, padarot apvidus kupeju par 70 milimetriem platāku pie priekšējās ass, bet par 80 mm – aizmugurējās. Tāpat „AC Schnitzer” aerodinamiskais komplekts iekļauj priekšējo buferi ar plašākiem gaisa tvērējiem un citādi novietotiem miglas lukturiem, aizmugurējā bufera un sliekšņu uzlikas, kā arī aizmugurējo spoileri uz loga.
:
:: |
Kā norāda „AC Schnitzer” savā preses relīzē, tad inženieri Nirburgringas trasē izbraukuši vairākus apļus ar šo auto līdz atrada optimālu balstiekārtas regulējumu ar jaunajām atsperēm. Standarta riteņu diski aizstāti ar 22 collu „Type VII” diskiem, kas pēc klienta vēlmes pieejami vai nu melnā, vai sudraba krāsā. Riepu platums samērā iespaidīgs – priekšā 295 mm, bet aizmugurē 335 mm.
:
:: |
Neskatoties uz visai agresīvo spēkrata veidolu, dzinēju jaudu pieaugums nav tik iespaidīgs, jo tas panākts, uzstādot tikai pārprogrammētu dzinēja elektronisko vadības bloku. Proti, trīslitru dīzeļdzinēja (30d versijā) jauda palielināta no standarta 235 līdz 272 zirgspēkiem, bet šā paša dzinēja biturbo versijā (35d) – no 286 līdz 310 ZS. Benzīna motoriem „AC Schnitzer” jaudas palielinājumu pagaidām nepiedāvā, tas gaidāms pēc kāda laika, kad tiks pabeigts darbs pie būtiski jaudīgākas versijas par standarta.