'G-Power' aprīko M3 CSL ar 550 ZS V10 dzinēju

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (24)
  • Drukāt
  • Raimonds Zandovskis,
    14-09-2007

    Tūninga ateljē „Hartge” bija pirmā kompānija, kas pieclitru V10 dzinēju no „BMW M5” ievietoja 3.sērijas modelī, bet ateljē „G-Power” ir pirmais, kurš to izdara ar „BMW M3 CSL”, tādejādi radot alternatīvu jaunajam „BMW M3” un tā topošajai atvieglinātajai un jaudīgākajai „CSL” modifikācijai.

    Tomēr atšķirībā no standarta versijas, „G-Power” standarta 507 zirgspēku jaudīgo dzinēju palielinājis līdz 550 ZS. Rezultātā atvieglinātās modifikācijas „BMW M3” no vietas līdz simts kilometriem stundā paātrinās nieka 4,2 sekundēs, bet tā maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 335 km/h.

    :

    ::
    :
    Neskatoties uz to, ka „BMW M3 CSL” tā jau padarīts krietni sportiskāks salīdzinājumā pat ar tā jau sportisko standarta „BMW M3”, pēc V10 dzinēja ievietošanas šasiju vajadzēja pārstrādāt, tāpēc talkā nākusi kompānija „KW”, kas balstiekārtu pielāgojusi krietni jaudīgākajam dzinējam (CSL standartā ir 360 ZS sešcilindru agregāts) asos līkumos un braukšanai lielā ātrumā. Riteņu diski ir 21 collas „Silverstone Diamond”, kas apauti ar augsta ātruma indeksa riepām.

    :
    ::
    :
    Tomēr „G-Power” atzīmē, ka tas vēl nav viss! Šobrīd rit darbi pie V10 dzinēja agregāta jaudas palielināšanas, uzstādot tam mehānisko kompresoru, kā rezultātā agregāts būs pieejams divās modifikācijās – ar 640 (pirmās pakāpes uzlabojumi) vai 750 (otrās pakāpes) zirgspēku jaudu. Ar kādu no šiem dzinējiem varēs aprīkot pat „BMW Z4” vai „BMW X5”.

    :
    ::
    :
    Jāatzīmē, ka šāda pārveidojumu programma maksā no 70’000 eiro, neskaitot paša standarta spēkrata cenu.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties