BMW apsteidz Mercedesu
|
|
Mercedes luksus pasažierauto ražotājs DaimlerChrysler AG izsludina 6% pārdošanas apjoma samazināšanos maijā, kamēr viņa mazākais konkurents BMW AG palielinājis savus pārdošanas apjomus par 16%, kā apgalvo abas kompānijas pirmdien.
No abiem vācu konkurentiem Mercedes tomēr kopumā ir pārdevis vairāk automobīļu 97’800 pret BMW 93’982 automašīnām, iespējams, ka tik liels BMW tirdzniecības noieta palielinājums ir pateicoties Mini modeļa palaišanai tirgū. Mini pārsteidzošais triumfs ir izskaidrojams ar to, ka tagad pircēji var iegādāties BMW kvalitāti par zemu cenu, atšķirībā no BMW brenda automobīļiem, kas ir krietni dārgāki. Šis veiksmīgais solis ir nodrošinājis BMW produktu noieta pieaugumu.
Mercedes, tajā pašā laika, ir bijis kā DimlerChrysler AG “slaucamā govs” pēdējos gados, jo ir spējis izvairīties no zaudējumiem Chrysler paspārnē, un jebkura nopietna zīme par lejupslīdošiem pārdošanas apjomiem izraisītu “trauksmes zvanu” no Štutgartes galvenās mītnes. Kaut gan šomēnes Mercedes ir pārdevis par 10’000 automobīļiem mazāk nekā pērn. Speciālisti to skaidro ar to, ka, iespējams, pircēji nogaida, kamēr jaunā E-klase pilnībā nomainīs iepriekšējo.
BMW ir otrs ienesīgākais koncerns pasaulē tūlīt aiz Porsche. BMW stratēģija, kas ir tēmēta uz luksusa auto nišu, ir ļāvusi noturēt stabilu pārdošanas apjomu un peļņu, kamēr masu tirgus konkurenti savā starpā “plosās par kapeikām”.
Bimmer