Pirmā oficiālā informācija un attēli ar jauno 1.sēriju
|
|
||
Kompānija „BMW” izplatījusi pirmo oficiālo informāciju un attēlus ar atjaunināto „BMW” 1.sērijas modeli un tā trīsdurvju versiju. Abi jaunumi plašākai publikai tiks prezentēti šāgada pavasarī notiekošajā Ženēvas autoizstādē.
Atjauninātais „BMW” 1.sērijas modelis atšķiras ar daudz masīvāku radiatora dekoratīvo režģi, modernizētiem priekšējiem lukturiem un buferi. Arī aizmugurē automobilis ieguvis citādu optiku un buferi. Savukārt salona apdarē tagad tiks izmantoti kvalitatīvāki materiāli.
:
:: |
Modeļa trīsdurvju modifikācija ieturēta tādā pašā stilā, kā piecdurvju versija. Sānu durvis šeit ir lielākas, kā piecdurvju 1.sērijai, kas nodrošina ērtāku piekļuvi aizmugurējam sēdeklim. Turklāt aizmugurējais sēdeklis 1.sērijas pircējiem trīsdurvju modifikācijas gadījumā šeit pieejams divos variantos – standarta trīsvietīgā izpildījumā vai diviem pasažieriem paredzētā ar centrālo elkoņbalstu. Cena atkarībā no šīs opcijas ir nemainīga.
:
:: |
Atjauninātajai „BMW” 1.sērijai tiek piedāvāti četri benzīna un divi dīzeļa dzinēji. Vispieejamākajā variantā – „BMW 116i” – tas tiks aprīkots ar 1,6-litru benzīna dzinēju, kas attīsta 116 zirgspēku jaudu. Ar tādu automobilis no vietas līdz 100 km/h spēj paātrināties 10,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums sasniedz 190 km/h. Savukārt versijas „BMW 118i”, „BMW 120i” un „BMW 130i” tiek aprīkotas ar dzinējiem, kā jauda attiecīgi ir 143, 170 un 265 zirgspēki. Modifikācijas ar dīzeļmotoru – „BMW 118d” un „BMW 120d” – iegūs spēka agregātus ar attiecīgi 143 un 177 ZS.
:
:: |
Tāpat „BMW” 1.sērijas modelis ieguvis jaunu sistēmu, kas ļauj ekonomēt degvielu. Tā optimizē ģeneratora darbību un atkārtoti izmanto no bremzēšanas gūto enerģiju. Tam, lai samazinātu aerodinamisko pretestību, braucot lielā ātrumā, automobiļa dekoratīvā radiatora režģa izgriezumi aizveras. Turklāt tas ļaus ātrāk uzsildīt motoru pēc „aukstā starta”.
:
:: |
Visas „BMW” 1.sērijas modifikācijas standartā tiks aprīkotas ar mehānisko pārnesumkārbu, izņemot „BMW 130i”, kas jau bāzes aprīkojumā iegūs automātisko transmisiju un dzinēja automātisko palaišanas sistēmu. Proti, neitrālajā pārnesumā „BMW 130i” dzinējs automātiski izslēdzas, bet autovadītājam aktivizējot pirmo vai atpakaļgaitas pārnesumu, motors atkal iedarbojas. Tiesa, šo funkciju autovadītājs var arī atslēgt.
Atjauninātās piecdurvju versijas tirdzniecība Eiropā tiks uzsākta šāgada martā, bet jaunās trīsdurvju – maijā. Automobiļa cena Vācijā būs no 21’600 eiro.