BMW dzinēji saņem visvairāk balvu

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (51)
  • Drukāt
  • 06-06-2005

    Noslēdzies ikgadējais labākā dzinēja konkurss „International Engine of the Year 2005”. Šoreiz par absolūto uzvarētāju pēc apbalvojumu skaita kļuvusi „BMW” marka – tās dzinēji tika atzīti par labākajiem uzreiz vairākās kategorijās, bet jaunais pieclitru V10, kas tiek uzstādīts „BMW M5” un „M6” automobiļos, tika atzīts par vislabāko gada dzinēju.

    Tāpat šis 507 zirgspēkus jaudīgais motors uzvarējis sportisko dzinēju un dzinēju ar darba tilpumu virs četriem litriem kategorijā. Dzinēju klasē no trim līdz četriem litriem par labāko jau kuru gadu tiek atzīts 3,2-litru sešcilindru motors (343 ZS), kas tiek uzstādīts „BMW M3” modelī.

    Kategorijā no 2,5 līdz trim litriem par uzvarētāju kļuva jaunais „BMW” biturbo dīzeļdzinējs, kas tiek uzstādīts „BMW 535d” automobiļos. Šis motors atšķiras ar augstu veiktspēju – 272 zirgspēki un 560 Nm maksimālais griezes moments – un tajā pašā laikā ir pietiekami ekonomisks un atbilst stingrajām ekoloģiskajām normām.

    Piedāvājam minētā konkursa rezultātus būtiskākajās kategorijās (mūsuprāt nemotoru kategorijas nav vērts pieminēt):

    Labākais jaunais dzinējs (dzinējs un modelis, kurā to uzstāda):
    1. „BMW” pieclitru V10 (M5, M6)
    2. „Ferrari” 4,3-litru V8 (F430)
    3. „Toyota” 3,3-litru hibrīds (Lexus RX 400h)
    4. „Porsche” 3,8-litru (911)
    5. „BMW” trīslitru biturbo dīzeļmotors (535d)
    6. „Honda” trīslitru hibrīds (Accord)

    Labākā degvielas ekonomija:
    1. „Toyota” 1,5-litru hibrīds (Prius)
    2. „Toyota” 3,3-litru hibrīds (Lexus RX 400h)
    3. „FIAT-GM” 1,3-litru dīzeļmotors (Panda, Punto, Lancia Ypsilon, Opel Tigra, Corsa)
    4. „Honda” 1,3-litru IMA (Civic)
    5. „BMW” trīslitru biturbo dīzeļmotors (535d)
    6. „Honda” trīslitru hibrīds (Accord)

    Sportiskākais dzinējs:
    1. „BMW” pieclitru V10 (M5, M6)
    2. „Ferrari” 4,3-litru V8 (F430)
    3. „Mercedes-Benz AMG” sešlitru biturbo (SL65, CL65)
    4. „Porsche” 3,8-litru (911)
    5. „Chevrolet” sešlitru V8 (Corvette, Pontiac GTO)
    6. „Chrysler”/ „Dodge” 6,1-litra V8 (300C SRT-8, Magnum)

    Labākais 2-2,5 litru darba tilpuma dzinējs:
    1. Honda Diesel 2.2-litru (Accord, CR-V, FR-V)
    2. BMW 2.5-litru (325,525)
    3. Ford 2.3-litru hibrīds (Escape HEV)
    4. Mazda 2.3-litru Turbo (6MPS)
    5. BMW 2.5-litru sešcilindru (325, X3, 523, Z4)
    6. Honda 2.2-litru (S2000)

    Labākais 2,5-3 L darba tilpuma dzinējs:
    1. BMW Diesel 3-litru Twin-Turbo (535d)
    2. Honda 3-litru hibrīds (Accord)
    3. BMW 3-litru sešcilindru (330, 530, 630, 730)
    4. Mazda RENESIS (RX-8)
    5. Porsche 2.7-litru (Boxster)
    6. Jaguar Diesel 2.7-litru V6 Twin-Turbo
    (S-Type)

    Labākais 3-4 L darba tilpuma dzinējs:
    1. BMW 3.2-litru (M3)
    2. Porsche 3.8-litru (911)
    3. Toyota 3.3-litru hibrīds (Lexus RX400h)
    4. Nissan 3.5-litru V6 (350Z/350GT, Infiniti FX35/G35)
    5. Porsche 3.6-litru Turbo (911)
    6. Mercedes-Benz 3.5-litru V6 (SLK, C-Class, CLS, E-Class, SL)

    Labākais virs 4 L darba tilpuma dzinējs:
    1. BMW 5-litru V10 (M5, M6)
    2. Ferrari 4.3-litru V8 (F430)
    3. VW Diesel 5-litru V10 (Touareg/Phaeton)
    4. Mercedes-AMG 6-litru Bi-Turbo (SL65, CL65)
    5. Chrysler/Dodge 5.7-litru V8 (300C/Magnum)
    6. Aston Martin 6-litru V12 (DB9, Vanquish S)

    Kur Audi? :)

    Rezultātus atsevišķi pa dažādām dzinēja darba tilpuma diapazona kategorijām var apskatīt konkursa oficiālajā interneta vietnē.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties