‘Hartge’ piedāvā interesantu BMW 6.sērijas interpretāciju

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (42)
  • Drukāt
  • 05-01-2005

    Pazīstamais tūninga ateljē „Hartge” piedāvā „BMW 645Ci” modifikāciju, kas ieguvusi pārmaiņas ne tikai vizuālajā, bet arī tehniskajā ziņā. Standarta 4,4-litru V8 dzinēja tilpums palielināts līdz 5,1-litram.

    Nomainot sadales vārpstu, virzuļus un pārprogrammējot dzinēja vadības bloku, „Hartge 645Ci 5.1” attīsta 420 zirgspēku jaudu un 520 Nm maksimālo griezes momentu. Salīdzinājumam – standarta modelim šie rādītāji attiecīgi ir 333 ZS un 450 Nm. Pārveidotā kupeja no vietas līdz simts kilometriem stundā paātrinās 4,9 sekundēs, tādejādi par 0,7 sekundēm apsteidzot standarta modeli. Maksimālais ātrums sasniedz 290 kilometrus stundā.

    :

    ::
    :

    Tāpat „Hartge” speciālisti padarījuši šasiju sportiskāku un uzstādījuši jaunu izplūdes sistēmu, bez tam klīrenss pazemināts par 30 milimetriem. Modeļiem bez „Dynamic drive” stabilizācijas sistēmas iespējams klīrensu pazemināt vēl vairāk. Bremžu sistēmā parādījušies astoņu virzuļu bremžu skavas (suporti) un ventilējamie bremžu diski 380 mm diametrā, kas ļauj 1’695 kilogramus smagajai kupejai atbilstoši paātrinājumam arī nobremzēt.

    :

    ::
    :

    „Hartge 645Ci 5.1” veidolā vizuāli acīs iekrīt radiatora dekoratīvais režģis, kas ieturēts markas klasisko modeļu stilā. Virsbūves aizmugurējā daļā izceļas divas dubultās izplūdes sistēmas hromētās izejas, kas nodrošina dobju skaņu. Kā nākošais kulminācijas moments kalpo 21 collas alumīnija riteņu diski. Priekšā tie apauti 255/30 izmēra riepās, bet aizmugurē – 295/25.

    Automobiļa interjerā valda alumīnija un ādas kombinācija. Pedāļi un stāvbremzes vadības sviras uzgalis izgatavots no vieglmetāla. Tāpat iespējams uzstādīt stūresratu ar kompozītmateriālu inkrustāciju standarta ādas apšuvuma vietā. Savukārt spidometrs graduēts līdz 300 km/h atzīmei.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties