BMW sniedz oficiālu informāciju par jauno 3.sēriju
|
|
Neskatoties uz „negaidīto prezentāciju” šāgada augustā, kompānija „BMW” sniegusi oficiālu informāciju un bildes ar savu svarīgāko – 3.sērijas – modeli. Tas kļuvis dinamiskāks gan vizuālā, gan tehniskā ziņā. Kompānija sola uzsākt 3.sērijas tirdzniecību nākošā gada pavasarī.
Iespējams, ka attēli, kurus it kā nopludināja Slovēnijas „BMW” dīleris, bija tikai veikls tirgvedības triks pirms svarīgākā „BMW” modeļa prezentācijas. Iespējams, tādējādi „BMW” vēlējās noskaidrot potenciālo klientu domas un nepieļaut divdomīgo rezonansi, kas sekoja pēc 5. un 7.sērijas modeļu prezentācijas. Tiesa, salīdzinot attēlus, secinām, ka automobiļa izskatā nekas nav mainīts, kas apstiprina to, ka piektās paaudzes 3.sērijas izskats klientiem iepaticies vairāk, nekā tas bija ar 5. un 7.sērijas automobiļiem pēc to prezentācijām.
:
:: |
Tik tiešām – „BMW” nav eksperimentējis un kardināli mainījis 3.sērijas izskatu. Tas kļuvis muskuļotāks ar agresīvāka izskata priekšējo optiku un sānu līniju. Visi modeļi tiks aprīkoti ar adaptīvajiem ksenona lukturiem. Vienīgais, kas pašreiz ne visai iet pie sirds „BMW” piekritējiem, ir aizmugurējie lukturi. Runājot par citām niansēm izskatā, vēlos pievērst uzmanību sānskata spoguļiem. Ja iepriekšējās paaudzes 3.sērijas automobiļiem ar virsbūves kodu E46 tie bija plakani un visai neizteiksmīgi, tad jaunajam modelim tie ieturēti pēdējās paaudzes „BMW M5” stilā. Un tādi tie būs visiem 3.sērijas modeļiem. „BMW 325i” un „BMW 330i” iegūs viscaur hromētu priekšējo radiatora režģi.
Protams, jauno izskatu pavada jauni dzinēji, kas ir jaudīgāki, taču tik pat ekonomiski kā pašreizējie 3.sērijas dzinēji. Bāzes modelis būs „BMW 320i”, kura dzinējs tapis uz pašreizējā „BMW 318i” modeļa dzinēja bāzes. Pateicoties uzlabojumiem ieplūdes un izplūdes sistēmās, tas attīstīs 150 ZS, kas ir par 7 ZS vairāk nekā aizejošajam „BMW 318i”. Paātrinājumu 0-100 km/h „BMW 320i” sasniegs apaļās deviņās sekundēs.
:
:: |
Arī viens no populārākajiem 3.sērijas modeļiem – „BMW 320d” kļuvis modernāks un jaudīgāks. Tā jauda pieaugusi no 150 ZS līdz 163 ZS, bet maksimālais griezes moments no 330 līdz 340 Nm. Pateicoties šiem uzlabojumiem, „BMW 320d” no 0-100km/h paātrinās 8,3 sekundēs, kas ir par pussekundi ātrāk nekā aizejošajā „BMW 320d”. Neskatoties uz uzlabojumiem, „BMW 320d” vidējais degvielas patēriņš paliks nemainīgs – 5,7 litri dīzeļdegvielas uz 100 km, kā arī tas atbilst „Euro 4” ekoloģiskajām normām.
Par 3.sērijas flagmani, līdzīgi kā tagad, kļūs „BMW 330i”. Pateicoties uzlabojumiem, tas ir kļuvis par pašu jaudīgāko sešcilindru dzinēju savā klasē. Šis ir arī pirmais „BMW” sešcilindru dzinējs, kurā pielietota „Valvetronic” tehnoloģija, kas līdz šim tika pielietota „BMW” V8 dzinējos. Dzinēja jauda pieaugusi no 231 līdz 258 ZS. No 0-100km/h „BMW 330i” paātrināsies 6,3 sekundēs. „BMW 325i” parādīsies nākamā gada rudenī. Tas attīstīs 218 ZS tagadējo 192 ZS vietā.
:
:: |
Arī salonu ir skārušas lielas izmaiņas. Tajā vairs nav pret vadītāju vērstās vidējās konsoles. Tā ieturēta klasiskākā stilā un praktiski neatšķiras no 5. un 7.sērijā redzamajām konsolēm. Mērinstrumentu panelis vairs nav tāds kā iepriekšējā 3.sērijā. Tajā ir palikušas divas lielās ciparnīcas, kurās tiek attēlots ātrums un apgriezieni, bet papildus ciparnīcas iekļautas tajās.
Protams, jaunajā 3.sērijā parādīsies daudzi tehnoloģiski jauninājumi. Piemēram, uzlabotais DSC+, kurā ir iekļauts „START OFF” asistents, kas ar sajūga palīdzību neļauj automobilim ripot atpakaļ, uzsākot braukšanu pret kalnu. Vēl atzīmēšanas vērtas ir jaunās riepas. Jūs varēsiet nobraukt veselus 250 kilometrus ar ātrumu 80 km/h pat tad, ja būs pārdurtas visas četras riepas.
„BMW” 3.sērijas cenas pagaidām netiek izsludinātas.
Vairāk attēlu ar „BMW” jauno 3.sēriju varat atrast „Auto DELFI” galerijā.