Slovēņu BMW dīleris nopludina informāciju par jauno 3.sēriju (+buklets)

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (37)
  • Drukāt
  • 10-08-2004

    Pateicoties informācijas noplūdei no BMW kompānijas slovēņu dīlera, virknē izdevumu publicēti pirmie daļēji oficiālie attēli ar jauno BMW 3.sēriju, kā arī informācija par topošā jaunuma tehniskajiem risinājumiem.

    Jāatzīmē, ka šos materiālus par daļēji oficiāliem dēvē tādēļ, ka pagaidām vēl nav notikusi automobiļa oficiālā prezentācija, kaut gan avoti kompānijā apgalvo, ka noplūdusī informācija par jauno BMW 3.sēriju pilnībā atbilst patiesajai.

    Spriežot pēc attēliem, jaunā BMW 3.sērija iegūs, visticamāk, viskonservatīvāko dizainu starp visiem vācu markas modeļu gammas automobiļiem, kas ir pašsaprotami, jo tieši 3.sērijas modeļi kompānijai sniedz lielāko peļņas daļu . Jāpiebilst, ka jaunums tomēr stipri atšķirsies no šī modeļa pašreizējās paaudzes.

    Virsbūves priekšējās daļas risinājumā viegli atpazīt iezīmes no BMW X3, BMW 1.sērijas un pēdējās paaudzes 5.sērijas. Jaunā 3.sērija izdevusies, kā parasti, agresīva, bet dinamisko veidolu pasvītro dziļie ielaidumi virsbūves sānu paneļos.

    Vienīgais elements, kas varētu tikt pakļauts bargai kritikai no markas cienītāju puses,– virsbūves aizmugurējās daļas risinājums, kas atgādina japāņu automobiļus, it īpaši Mitsubishi markas.

    Jaunās paaudzes BMW 3.sērija kļūs nedaudz lielāka – automobiļa garums pieaudzis par pieciem centimetriem, bet riteņu bāze – par 3,5 centimetriem. Bagāžas nodalījuma tilpums palielināts par 20 litriem, sasniedzot 460 litrus.

    Sākotnēji jaunā 3.sērija tiks komplektēta ar trim benzīna dzinējiem un vienu dīzeļmotoru. Bāzes – divlitru dzinējs ar 150 zirgspēku jaudu – pazīstams no BMW 1.sērijas. Top-versija BMW 330i tiks aprīkota ar jauno sešcilindru trīslitru motoru, kas nesen parādījās BMW 630Ci modelī. Šī dzinēja jauda sasniedz 258 zirgspēkus, bet no vietas līdz simts kilometriem stundā šāds automobilis spēs paātrināties 6,3 sekundēs.

    Visbeidzot, ar „vidējo dzinēju” no sākotnēji piedāvātās gammas tiks aprīkota BMW 325i versija, kurai būs 218 zirgspēku un līdz simts kilometriem stundā tā spēs paātrināties septiņās sekundēs. Dīzeļmotora jauda nav visai liela – 163 zirgspēku, kaut gan tas apveltīts ar lielu griezes momentu – 340 Nm jau pie 2’000 apgriezieniem minūtē. No vietas līdz simts kilometriem stundā BMW 320d spēs paātrināties 8,2 sekundēs.

    Nopietnas izmaiņas skārušas arī BMW 3.sērijas salonu. Pret vadītāju pagriezto priekšējo paneli nomainīs jauns, kas izpildīts BMW 5.sērijas stilā. Bez tam, jaunuma top-versijas tiks komplektētas ar iDrive saskarnes sistēmu.

    Tāpat automobilis iegūs visas jaunākās drošības sistēmas, ieskaitot jaunās paaudzes kursa stabilizācijas sistēmu, bremžu pretbloķēšanās sistēmu, adaptīvos priekšējos lukturus un daudz kā cita.

    BMW 3.sērijas tirdzniecību plānots uzsākt 2005.gadā. Nav izslēgts, ka jaunuma oficiālā prezentācija varētu notikt jau šāgada rudens Parīzes autoizstādē, kaut arī sākotnēji tika plānota 2005.gada pavasarī Ženēvas autoizstādē.

    Piedāvājam lejupielādēt BMW jaunās 3.sērijas (E90) bēdīgi slaveno reklāmas bukletu (slovēņu valodā). Datne ir PDF formātā, kuras aplūkošanai nepieciešama Adobe Acrobat Reader programmatūra.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties