AC Schnitzer sagatavojis tūninga programmu BMW Z4

  • Raksta opcijas
  • Pievienot komentāru
  • Drukāt
  • 20-03-2003

    Savu tūninga programmu jaunajam BMW sporta rodsterim Z4 sagatavojis pazīstamais vācu tūninga ateljē AC Schnitzer. Šī tūninga programma tika prezentēta starptautiskajā auto izstādē, kas tikko notika Ženēvā. AC Schnitzer kompānija faktiski ir pirmā Eiropā, kas nodrošina tamlīdzīgu tūninga paketi priekš Z4. Braucot uz ceļa pa šoseju vai pilsētu – vienalga, kurp brauktu,- tu jūties kā mājās.

    Spriežot pēc kompānijas nodrošinātajiem informatīvajiem materiāliem, izmaiņas ir visai plašas. Visu pirmām kārtām, AC Schnitzer speciālisti ir palielinājuši Z4 3.0-litru dzinēja jaudu no standarta 231 Zs līdz 295 Zs (217 kW) un maksimālo griezes momentu izdevies palielināt par 80 Nm (no 300 uz 380) ar kompresora palīdzību, pateicoties tā zobsiksnai, brauciena laikā vispār nav dzirdama. Vienīgi pie lieliem ātrumiem parādās raksturīgā kompresora skaņa, ļoti iekārojami radīts.

    Kompresora dizains (izstrādāts sadarbībā ar BMW Motorsport Team Schnitzer) ir radīts ļoti veiksmīgs, jo pietiek tikai ar 38’000 apgr./min. tajā, lai nodrošinātu 0.35 bāru spiedienu. Pie kam, konkrētājā gadījumā speciālisti pieņēma lēmumu atteikties no interkūlera uzstādīšanas, jo turbīna izmanto atsevišķu eļļas rezervuāru ar neatkarīgu maģistrāli.


    Daudz jaudīgāks dzinējs prasa arī ātrumkārbas pārstrādāšanu, tika izmantota AC Schnitzer Short Shift transmisija, kas tagad nodrošina daudz labāku ieskriešanās dinamiku.

    Lai izmainītu automobiļa uzvedības temperamentu, tika modificēta arī balstiekārta, kas kļuvusi daudz cietāka, kā arī bremžu sistēma saņēmusi bremžu diskus ar lielāku diametru.

    BMW Z4 versija no AC Schnitzer atšķiras no sērijveida modeļa vēl arī ar jaunu aerodinamisko ietērpu. Šeit varētu pieminēt jauno, ļoti zemo priekšējo buferi ar mežonīgu „rīkli”, kas nodrošina lielāku slodzi uz priekšējo asi, kā arī stilīgie gaisa savācēji tieši aizmugurējo riteņu priekšā, nodrošina labāku aizmugurējo riteņu bremžu sistēmas mehānismu ventilāciju. Vēl automobilis aizrauj arī ar savu jauno aizmugurējo spoileri uz bagāžnieka, kas sastāv no divām daļām, un arī jaunā izplūdes sistēma ir visai iespaidīga ar savu dubulto „izeju”. Visbeidzot, agresīvo rodstera AC Schnitzer Z4 C30 eksterjera ainu noslēdz iespaidīgie 8.5Jx19” diski ar 235/35 R19 riepām priekšā un 9.0x19” diski ar 265/30 R19 riepām - aizmugurē.

    Arī salons nav palicis bez izmaiņām: daudz izmantota sudraba krāsas oglekļa šķiedra, sporta stūre ar iemontētu air-bag, kā arī viscaur redzami alumīnija aksesuāri. Var izvēlēties dažādus pedāļu dizaina veidus pēc pēdas izmēriem un pircēja gaumes, kā arī rokas bremzi un ātruma pārslēgu. Pēdējais, bet ne mazāk svarīgais – tepiķīši šeit ir no augstas kvalitātes velūras ar AC Schnitzer logo uz tiem...

    Šādas tūninga programmas pielietošanas cena uz BMW Z4 vēl nav zināma, kā arī nemaz nav izpausta. Tas pats ir ar šī automobiļa dinamiskajiem rādītājiem.

    Bimmer


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties