BMW un Audi taisīs automobiļus nabagiem

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (20)
  • Drukāt
  • 13-12-2002

    BMW un Audi pastiprināti vērš visas savas pūles pašu mazāku un lētāko automobiļu izstrādei savā modeļu gammā. Protams, rēķinoties ar to, ka šīs mašīnas būs viegli pieejamas, nevajadzētu – pat lētākais Audi un BMW būs nepavisam lēts...

    Vērts atgādināt, ka Audi jau ir pieredze golf-klases automobiļu radīšanā, kaut gan jaunais A3 būs daudz greznāks un lielāks par savu priekšteci. Kas attiecas uz BMW 1. sēriju, tad tā būs pirmā kompānijas pieredze ieiešanai tirgū ar tik mazu BMW automašīnu mūsdienu apstākļos.

    Galvenā BMW 1. sērijas atšķirība no citiem analogiem automobiļiem kļūs tā, ka tam būs aizmugurējā piedziņa, neskatoties uz to, ka praktiski visi autoražotāji jau sen pārgājuši uz priekšpiedziņu. Pēc BMW pārstāvju vārdiem viņi varēja bez problēmām radīt priekšpiedziņas šasiju, taču tad zustu neatkārtojamā sajūta kāda ir braucot ar aizmugurējās piedziņas automobili. Bet tādu “joku” BMW nedrīkst izstrādāt. Kas attiecas uz drošību, tad BMW 1. sērija būs aprīkota ar visiem aktīvās un pasīvās drošības elementiem, ieskaitot ESP sistēmu bāzes komplektācijā.

    Ja runājam par virsbūvi, tad pirmo reizi BMW automobilis tiks piedāvāts kā trīs- vai piecdurvju hečbeks, bet vēlāk tiem pievienosies kupeja un kabriolets. Pie tam, daži automobiļi, iespējams, sauksies nevis 1. sērija, bet gan otrā.

    “Blusiņai” ir paredzēti vairāki dzinēji, sākot ar jaudu no 105 līdz 240 Zs, tajā skaitā 150 Zs jaudīgs turbodzinējs! Daudz jaudīgāku dzinēju (240 Zs) saņems M1 versija. Bāzes versija ar 105 Zs jaudīgu dzinēju maksās sākot no 18’300 eiro.

    Nopietnu konkurenci BMW 1. sērijai sastādīs jaunais Audi A3. Ārēji jaunais automobilis būs ieturēts A4 un A6 modeļu stilā, kas jau ir visai ierasts šablons Audi modeļu veidošanā,- veidot vienu pēc otra līdzības, izmainot vienīgi gabarītus un šiltīti... Virsbūves forma drīzāk atgādinās kupeju, nevis hečbeku.

    Zem jaunā A3 atrodas VW Golf piektās paaudzes platforma, pats VW Golf V tiks izrādīts, iespējams, jau šogad. Kaut gan atšķirība starp Golf un A3 aprobežosies vien ar sportiskāko A3 garu. Tas izpaudīsies ne tikai daudz cietākā piekarē, bet arī dzinēju gammā – to jauda būs no 116 līdz 186 Zs. Iespējams, ka kādreiz zem Audi A3 motora pārsega parādīsies arī V6 dzinējs ar 3,2-litru tilpumu un 250 Zs.

    Pircējam būs jāizvēlas ne tikai dzinējs, bet arī ātrumkārba. Tās būs pavisam trīs: mehāniskā, automātiskā un bezpakāpju variants. Pēdējais, starp citu, būs pieejams ar visiem dzinējiem. Pats par sevi saprotams, ka būs arī pilnpiedziņas versija, kura parādīsies pēc 18 mēnešiem pēc priekšpiedziņas automobiļu ražošanas uzsākšanas.

    Bimmer


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties