Jaunas baumas par BMW E60!
|
|
Līdz šim tika prognozēts, ka jaunā piektā sērija (E60) tiks stādīta priekšā 2003. gada septembrī Frankfurtes autošovā, un dīleri to saņems 2003. gada rudenī kā 2004. gada modeli. Taču pēdējās pazīmes norāda uz to, ka varēsim iepazīt šo auto jau... Ženēvas autošovā 2003. gada martā! Un neilgi pēc tam tas jau parādītos pie dīleriem. Avots šai ziņai ir sevi pierādījis un ir uzticams.
Avots šai ziņai ir sevi pierādījis un ir uzticams.
Ir daudzi jautājumi, ja tā tiešām ir patiesība. Pirmkārt - vai ir nepieciešams sasteigt visu padarīšanu, vai tas ir vajadzīgs? Sekas tam nav nepieciešams atgādināt - kā piemēri var kalpot gan E32, gan E65/E66 pirmie modeļi. Un, ja E32 pirmo modeļu problēmas tika novērstas apmēram no 1985. gada līdz 1989. gadam, tad jācer, ka jaunā septītā sērija (E65/E66) tiks noslīpēta līdz pilnībai daudz ātrāk. Jo daudzi jau noteikti ir dzirdējuši interesantas lietas par jaunā septītā elektronikām, bet šo tēmu labāk neaizskart. Un galvenais ir tas, ka vismaz es neredzu nepieciešamību steidzami beigt ražot E39, kura tirdzniecības rādītāji joprojām ir apsveicami, un grūti iedomāties, kādām jābūt cilvēka prasībām pret biznesa klases sedanu, lai teiktu, ka šis modelis nebūtu vienkārši lielisks. Otrkārt - bieži BMW ir, tieši pretēji, atlicis modeļu prezentācijas uz vēlāku laiku. Piektā sērija ir viens no BMW stūrakmeņiem, un, manuprāt, šeit nebūtu piedodami nekādi pēcpārdošanas defekti un tiem sekojoši automobiļu tūkstoši pie dīleriem blakus servisam.
Vēl klīst baumas (no citiem avotiem), ka jaunajai piektajai sērijai būs līdzīgs salons kā Z4, un mani māc pamatotas šaubas, vai askētisms un audiosistēma, kura jau liek atcerēties McIntosh vizuālā noformējuma filozofiju, iet kopā ar Mercedes-Benz E klases lielāko konkurentu.
Taču ar pilnu pārliecību varam gaidīt, ka E60 būs aprīkots ar SMG sekvenciālo pārnesumkārbu. Atgādināšu, ka standartaprīkojums visiem modeļiem būs sešpakāpju manuālās ātrumkārbas.
Prfctyon