Jaunā 5. sērija kā pasakā...
|
|
Uzņēmumi diezgan precīzi parāda jauno 5. sērijas stilu, priekšējie lukturi ir nedaudz nomaskēti, kā arī priekšējais buferis nav īstais. Jau iepriekš esam rakstījuši, ka jaunās 5. sērijas rūpnīcas kods būs E60. Kā var redzēt attēlos, tad dekoratīvais radiatora režģis vairs nebūs iebūvēts (kombinēts) motora pārsegā, tagad tas atrodas bufera augšējā sekcijā.
Priekšējais stikls būs nedaudz slīpāks, bet salons un bagāžas nodalījums būs daudz lielāks kā līdzšinējai 5. sērijai ar rūpnīcas kodu E39. Šim automobīlim būs mainīga režīma aktīvā stūres iekārta, kas nozīmē, ka stūres jūtīgums elektroniski pielāgosies braukšanas ātrumam. 5. sērijas modeļi, kas atradīsies cenu lapas augšgalā (lasi - dārgākajā galā), būs aprīkoti jau standartā ar aktīvo (regulējamu) piekari, kā arī citiem elektroniskiem elementiem, kas stabilizē automobīli pie strauja ieskrējiena un asos līkumos.
Pilnīgi saprotama mūsdienās ir digitalizācija (Tilde, rūpējoties par latviskiem terminiem IT jomā, to nosauktu par ciparošanu), proti, jaunā 5. sērija būs aprīkota ar bezvadu Hi Tech Blue-Tooth tehnoloģijām, kas ļaus jebkurā mirklī pieslēgties internetam un paskatīties, kas, piemēram, notiek iekš BMWpower.lv jūsu braukšanas laikā... Par sevi saprotamas ir lietas kā e-pasta nosūtīšana, datu apmaiņa utt. Protams, iDrive sistēma arī neizpaliks, taču tā būs daudz atvieglotāka (lietotājam draudzīgāka) nekā esošā iekš BMW 7. sērijas E65/E66 ar 700 funkcijām. Interesanta lietiņa ir, piemēram, GPRS telefons, kas arī būs pieejams 5. sērijā! Pēdējo tehnoloģiju satelīta navigācijas sistēma, pats par sevi saprotams, arī būs. Jā...
Automobīlis būs vieglāks par līdzšinējo, jo tam būs alumīnija rāmis, kas būs savienots ar tērauda šasiju. Modeļu palete sāksies ar 4-cilindru (!) 2.0-liltru dzinēju, kurš tiks izstrādās Lielbritānijā, nākamie modeļi būs ar 2.5 un 3.0 litru rindas “sešiniekiem”, tad jau nāks V8 ar 3.6 un 4.4 litru tilpumu. Visi dzinēji būs ar Valvetronic tehnoloģiju, kā arī plānota ir tiešā degvielas iesmidzināšana, kā tas ir iekš 760(L)i E65(E66). 3.0-litru bi-turbo versija jau tiek izstrādāta, atgādināšu, ka 530 Bi-Turbo veiktspēja būs analoga esošajam M5...
Patīkami ir tas, ka atšķirībā no esošās 7. sērijas, 5. sērija būs pieejama ar mehānisko ātrumkārbu – ne jau ar kaut kādu “pensionāru” 5-pakāpju, bet uzreiz ar 6-pakāpju! Protams, pieejama būs arī ZF 6-pakāpju automātiskā ātrumkārba, kas debitējusi 7. sērijā E65/E66.
Runājot par salonu – krāsu displejs būs novietots nedaudz augstāk priekšējā panelī, kā līdz šim, vidus konsole būs vēl vairāk pavērsta pret vadītāju, par iDrive jau teicu.
BMW kārtējo reizi būs neaizsniedzams drošības standartu jomā, paceļot laktiņu nedaudz augstāk, kuru citiem autoražotājiem būs diezgan grūti pārvarēt, skatieties paši – 8 gaisa drošības spilveni; ABS bremzes; CBC bremžu kontroles sistēma, braucot līkumos; DSC+T stabilizācijas un vilkmes kontroles sistēma.
Gluži kā pasakā, ne?
Bimmer