BMW Z8 no Alpina
|
|
Rodsteris Z8 no Alpina maksā par 5 tūkstošiem eiro vairāk par sērijveida modeli, bet tam ir mazāka jauda- 381 Zs pret sērijveida 400 Zs! Toties Alpina vairāk parūpējusies par komfortu.
No sākuma tik pārstrādāta automašīnas piekare. Pateicoties jauniem amortizatoriem un būtiskām izmaiņām pašā šasijā, Z8 kļuvis ne tikai "asāks" un vadāmāks, bet daudz mazāk reaģē uz ceļa nepilnībām, lieliski saglabājot savu braukšanas kursu. Standarta 20 collu riteņi ir piekāpušies 18 collu riteņu priekšā.
Z8 no Alpina ir ieguvis dzinēju un automātisko ātrumkārbu no BMW X5. Tiesa, automobīļa temperaments ir sarucis- ja sērijveida Z8 100 km/h sasniedz nieka 4,7 sekundēs, tad Alpinas lolojumam tas pats ir panākams "tikai" 5,3 sekundēs. Toties ir palielinājies griezes moments- no 500 līdz 520 Nm. Kā arī pārstrādātā izplūdes sistēma liek dzinējam "dziedāt" daudz patīkamāk.
ZF automātiskā ātrumkārba pārslēdz pārnesumus momentāli un bez aizķeršanās. Pie tam, vadītājs var pāriet manuālajā režīmā un pārslēgt pārnesumus ar pogām uz stūres.
Lai cik tas arī paradoksāli neizklausītos, tad Z8 no Alpina ir netikai komfortablāks par sērijveida modeli, bet arī patērē mazāk degvielas! Šis automobīlis ir savas naudas vērts, jo Alpina tiešām ir spējusi radīt komfortablu sporta automašīnu.
autonews.ru
Bimmer