BMW 528i Touring 1997.g. - minitests

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (12)
  • Drukāt
  • 13-08-2002

    Speciālisti nekad BMW E34 Touring nav uzskatījuši par īstenu universālu, kas, iespējams, ir iemesls tam, ka šis modelis nekad nav ASV tirgū stādījis lielos pārdošanas rekordus. Bet nevar noliegt, ka šis jaunais E39 Touring ir krietni plašāks un ietilpīgāks par savu priekšteci, lai arī noteikti tas nav ne minivens, pat ne īstais konkurents Volvo universāliem. Lai citi nejauktu, kāda loma tad patiesībā ir šim modelim, Rolfs Millers (BMW piektās sērijas mārketinga daļas vadītājs) mums to atklāj: „Piektās sērijas Touring modelis aizņem nišu starp sportisku sedanu un universālu.”

    E39 Touring pircējs piemaksā pie līdzīga sedana vērtības apmēram 2500 USD, un no lieliskās sedana versijas vadāmības un citām speciālistu atzītajām vērtībām zaudē ļoti nedaudz, par spīti svara pieaugumam par apmēram 70 kg. Nenoliedzami, atšķirībā no daudziem konkurentiem, BMW Touring ir tik pat komfortabls un sniedz tik pat lielu braukšanas prieku kā sedans. Eiropā, kur Touring ir ļoti populārs modelis (sastāda ceturto daļu no pārdotajiem auto), tam var pasūtīt jebkuru dzinēju, kas tiek vispār piedāvāts piektajai sērijai, taču ASV pieejams būs tikai 2.8 litru rindas sešcilindrnieks un 4.4 litru V8 motors.



    Jaunā Touring būve noteikti bija kas vairāk kā vienkārši jumta pagarināšana un sānu un aizmugures paneļu izmainīšana. Lai iegūtu plašu un plakanu grīdu, nācās pārstrādāt aizmugurējo piekari, kā arī alumīnija rāmi, novietojot amortizatorus mazākā leņķī pret īsākām atsperēm, lai tie neveidotu izliekumus bagāžas nodalījumā. Tādējādi tas ir par vairāk nekā 15 cm platāks nekā E34. Tas arī dod lielāku telpu, kad ir nolaisti sēdekļi – 184 cm x 109 cm. Millers arī piebilst, ka klienti novērtēs lielāku telpu visādiem sīkumiem (kastītēs utt.).

    Visiem, izņemot lētākos modeļus, aizmugurē ir pneimatiskais atsperojums, kurš notur auto aizmuguri noteiktā augstumā neskatoties uz noslodzi. Šī ir arī maza priekšrocība, velkot tauvā kādu suksu.
    Neskatoties uz to, ka 528i, ar kuru braucām par Bavārijas ceļiem, bija uzmontētas ziemas riepas, tas vienalga bija ļoti kluss. Piecpakāpju automāts ir standartaprīkojums.



    Iepriekšējam Touring modelim bija dubultā lūka pa teju visu jumtu, taču tā netiek piedāvāta jaunajam modelim. Toties divviru bagāžnieka vāks ir visai parocīga padarīšana. Aizmugurējais logs ir atverams atsevišķi (rokturis ir stikla tīrītājslotiņas pamatnē), un visam vākam ir „Soft Close” elektriskā aizvēršanās sistēma. Bagāžnieka vākam ir gāzes statņi, kuri ir paslēpti zem apdares.

    Nolaižamajam aizmugurējam krēslam (attiecība - 60/40) ir maza drošības sistēma – trīspunktu drošības jostas nevar pielietot ja krēsls nav pareizi atvāzts atpakaļ sākumpozīcijā. Atvāztā stāvoklī tie veido gandrīz plakanu virsmu, un lai nolaistu krēslus, nav nepieciešams noņemt galvasbalstus.

    Car&Driver

    Prfctyon


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties