Online
Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW 327e 85’
Autors | Ziņojums |
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| Labsvakars!
Izrakos pa google, nevaru atrast neko par shaada veida motoru, zirgiem utt..
Atrasti tikai paaris varianti - 122, 219 hp utt...
Gribeetos zinaat kaut ko preciizaak...
Paliidziet luudzu ! Un, ja tas ir tas ’’e’’, tad esmu dzirdeejis par taa novaakshanu, lai ieguutu veel lielaaku jaudas pieaugumu!
Paldies !!! | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| te pat powerā infa ir
http://www.bmwpower.lv/model.php?op=show&id=60 | Offline | | |
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| 325e ir tas pats, kas 327e ?!?!?
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 327e nav, ir 325e ar 2.7 motoru | Offline | | |
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| Taatad, ja man piedaavaa BMW e30 85’ 327e, tad taa tehniskie dati atbilst e30 325e, taatad 120 ar kaut ko zirgi ? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2005-06-27 19:39, Ga4a rakstīja:
Taatad, ja man piedaavaa BMW e30 85’ 327e, tad taa tehniskie dati atbilst e30 325e, taatad 120 ar kaut ko zirgi ?
Jā | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
| liidz 86.g. beigaam naaca etas ar 122[zs], peec tam (nepilnu gadu) ar 129[zs] kuram galva un virzulji ir ljoti pat liidziigi 325i, atskjiriibaa no "pirmaas" etas! | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-06-27 19:27, edzulis rakstīja:
te pat powerā infa ir
http://www.bmwpower.lv/model.php?op=show&id=60
etas nerazhoja liidz 1990.g. kaa mineets tajaa lapelee!
..bet gan liidz kaadam tur astotam 1987.gada meenesim! | Offline | | |
|
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| Labi, sho piedaavaajumu varam atmest, jo 2.7l motors ar 127zirgiem nevienam nav vajadziigs
Bet kaadas kopsumaa atsauksmes par shaadu motoru, mashiinu ?! Skjiet, ka reaals niikulis peec zirgiem...
Man teica, ka pie luksoforiem pirmajam neesot probleemas buut | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| taa ir
vinjam ir labs griezes moments.
uz shii motora pamatu var labu 2.8 uztaisiit! ja vien rokas nav liikas un patiik skruuveet!
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| Ammm, laikam jau bez apskatiishanaas valjaa nevajadzeetu sho piedaavaajumu laist, bet nu tie 129................
Varbuut buut pacietiigam un atrast kaadu nenobrauktu 325...
Visaa visumaa to 327e neiesakat ? | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| kapeec ne, normals auto?
atkariba no ta, ko tu ar vinju grasies dariit.
ja parvietoties - tad nekadu problemu
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| Ja tiescos uz 325, tad jau var noprast...
Gribas ko agresiivaaku, taapeec iespiideejas acis uz to ’’2.7l’’, bet laikam tomer...
| Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
| 327i no 325e tik vienkaarshi neuztaisiisi, tur vaig vaig njemt 325i pa pamatu un tad sho to no 325e! | Offline | | |
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| Tu kaut ko sajauci | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
2005-06-27 22:15, Ga4a rakstīja:
Tu kaut ko sajauci
Visu pareizi pateica! | Offline | | |
|
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Phasmonkulim ir ko teikt shajaa sakaraa!
Pirms dažām nedēļām uztaisījām tādu lopu: etas bloks ar 2.0i galvu - mīlīt, rāviens ir pilnā apgriezienu diapazonā! Un tās superetas tikai ASV un japāņu tirgum tika ražotas, reta manta!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3957
Braucu ar: BITURBO
| Lietoju 525e, sie motori ir loti ilgspeelejoshi, galvenais laiciighi mainiit eljas, siksnu, un ik pa laicinjam pieregulet varstus. Raksturigaka problema veciem motoriem ir plaisas glvaa un izpuustas bliives, bet tas ir attiecinams ari uz 325.
Manuprat 2.7 motors ir lieliska alternatiiva 2.0 motoram, jo pec pases ir nedaudz vairak zirgu un krietni lielaks griezes moments, ka ari degvielas paterinjs mazaks par 2.0 motora paterinju.
2.7 ar 2.5 pec jaudas paramtriem nav konkurenti, tavu 2.7 notreikti apsteigs 2,5 ekonomijaa un ilgmuuziibaa.
2.7 motoram var uzlikt 2.5 kompi lidz ar to nedaudz pamainaas motora dziesma. Ja nonjem apgriezienu ierobezotaju, tad motrs kljust apr zveeru.
Reaali specinji bez lieliem ieguldijumiem 2.7 motoram var izvilkt ap 170zs, seit gan kljust aktuals jautajums par ilgmuuzibu, | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| nuu cik zinu pareizi sakombinejot 2.5e apaksu ar 2.5augsu + 2.5kompiuzreiz var dabut ~190zs....
domaju konkretak varetu apstastit users RONS
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Vispār uz aci, jaunā (pēdējā) eta un m20b25 neatšķiras. Galvas ir tieši tās pašas. to var arī saprast pēc tā, ka uz tām galvām ir rakstīts 2.5/2.7. Vienīgi cita kloķene un klaņi..
Nelielu tabuliņu ar m20 datiem var aplūkot šeit:
m20 motori
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|