Online
Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tukšgaitas apgriezieni E30!
Autors | Ziņojums |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Pec tam pastasti kas sanaca
[ This message was edited by: RM1 on 2004-03-10 15:58 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
pAnda | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 163
Braucu ar: pliku e36
| Atgriezoties pie apgriezieniem...
Man arii bija shaise ar apgriezieniem (bija pat gadiijums, kad tukshgaitaa uzkaapa uz 4000). Tagad ir nomainiits tas sleedzis/regulators, kas ir zem droseljvaarsta. Apgriezieni vairs nekaapj, bet ir cita probza - tie ir, manupraat, par zemu ~600. Pa reizei gadaas, ka motors noraustaas un noslaapst.
Nav kaadam kaada laba ideja (pieredze), kas vareetu buut vainiigs. | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-05-03 09:33, pAnda rakstīja:
Atgriezoties pie apgriezieniem...
Man arii bija shaise ar apgriezieniem (bija pat gadiijums, kad tukshgaitaa uzkaapa uz 4000). Tagad ir nomainiits tas sleedzis/regulators, kas ir zem droseljvaarsta. Apgriezieni vairs nekaapj, bet ir cita probza - tie ir, manupraat, par zemu ~600. Pa reizei gadaas, ka motors noraustaas un noslaapst.
Nav kaadam kaada laba ideja (pieredze), kas vareetu buut vainiigs.
Tev droshvien ir briivgaitas apgriezienu skruuve liidz galam ciet aizskruuveeta ceriibaa ka tas mazinaas apgriezienus kad bija virsuu tas beigtais termovaarsts.
Liidz ar to vaig vienkaarshi ar skruuvgriezi uzgriezt vajadziigos briivgaitas apgriezienus jau uzsilusham auto!
Taa skruuve atrodas blakus aukstaas palaishanas sprauslai uz iepluudes kolektora, jaaskruuvee no salona puses!
P.S.: tas viss ir speekaa ja Tev ir L-Jetronic shprice, ja ir Motronics, tad kompis regulee apgriezienus un tad vainu var mekleet vieniigi gaisa meeriitaajaa! | Offline | | |
pAnda | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 163
Braucu ar: pliku e36
| Paldies ZigS, bet neiepriecinaaji, jo man ir Motronic... | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-03 09:33, pAnda rakstīja:
Atgriezoties pie apgriezieniem...
Man arii bija shaise ar apgriezieniem (bija pat gadiijums, kad tukshgaitaa uzkaapa uz 4000). Tagad ir nomainiits tas sleedzis/regulators, kas ir zem droseljvaarsta. Apgriezieni vairs nekaapj, bet ir cita probza - tie ir, manupraat, par zemu ~600. Pa reizei gadaas, ka motors noraustaas un noslaapst.
Nav kaadam kaada laba ideja (pieredze), kas vareetu buut vainiigs.
1. Dēļ drosēlvārsta slēdža tukšgaita uzkāpt līdz 4K nevar. Tas defekts bija citur.
2. Pārbaudi spriegumu (strādājošam motoram) uz tukšgaitas regulatora spailēm. Mērot ar analogo (vecā tipa) voltmetru, siltam motoram, jābūt ap 7-8V. Aukstam mazāk. Ja spriegums ir mazāks - vārsts ķeras aizvērtā stāvoklī, jeb atspere, kas viņu ver vaļā, izbeigusies.
Jebkurā gadījumā, pārbaude jāsāk ar droseļvārstu - japārbauda tā regulējums. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2004-03-09 13:58, WHATever rakstīja:
Ar to seshkanta skruuvi regulee CO. Ta taa - tehniskajai... Man ar tiem apgriezieniem bija taa pati probleema - nomainiiju to regulatoru, beigaas izjaucu visu dzeseeshanas sisteemu - bija aizseereejusies mazaa trubinja pie termostata. Jautaajums gudriem cilveekiem - Vai ir iespeejams uzlikt konisko filtru njemot nost visu gaisa filtra bloku, vai tomeer tas CO reguleetaajs ir jaaatstaaj? Un vai ir jeega no koniskaa filtra, ja tik un taa tur sanaak n-tie liikumi gaisam???
Tā skrūve ir iekš gaisa mērītāja. Gaisa mērītājs ir viena no svarīgākajām motora vadības sistēmas detaļām. Ir redzēts, cirks, kad uzliek konisko filtru bez gaisa mērītāja, un brīnās, kādēļ motors ’neiet’.
Ieteikums: Izlasiet rakstu www.permalat.lv ’ Iesmidzināšanas sistēmas. Jetronic...’
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 12:10 ] | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2004-03-10 15:46, RM1 rakstīja:
Tad likt vai nelikt to konisko vai ari orginalaja kastee bast K&N filtru
Ieguvums (reālais) no koniskā filtra ir niecīgs. Daudz jūtamaks tas ir pēc motora remonta (kad nomaina gredzenus, vārstu blīvslēgus, utt) vai izplūdes sistēmas remonta (bunduļa nomaiņa, caurumu aizmetināšana).
Turklāt, 90% gadījumu tas koniskais filtrs ir uzstādīts NEPAREIZI. Nav pat runa par karsta gaisa sūkšanu. Uzbūvējot starpsienu, vai vēl gudrāk - ievietojot to filtru metāla caurules gabalā, gaisa piekļuve tam tiek ierobežota.
2.5L motoram, strādājot ar atvērtu droseļvārstu pie 6000RPM, vajag ap 150-200L gaisa sekundē!!!! Par to ir jādoma pirmkārt! Kur filtram ņemt to gaisu! | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2004-03-08 19:31, Streetfighter rakstīja:
tukšgaitas apgriezienus regulē pie droseļklapes. Bet nevis tās atdures skrūvi, bet tukšgaitas gaisa kanāla dozētājskrūvi, viņu var redzēt no augšas skatoties.
Bet to kuru tu esi regulējis (seškanti) var regulēt degmaisījumu nelielā diapazonā
Tas vārsts, ko Tu nomainīji, ir termovārsts. Kad motors ir uzsilis, iespaidu uz darbību viņš neatstāj. Tukšgaitu regulē ar skrūvi, kas atrodas ieplūdes kolektora malā, tuvāk priekšējajam stiklam.
Ar seškanti regulē TIKAI CO sastāvu tukšgaitā. Pie vidējas/lielas slodzes motora darbibu neietekmē.
Tukšgaita dēļ tā termovārsta NEVAR lēkāt. Tuksgaita lēkā:
gaisa pieplūde kolektoram (saplaisājušas trubas)
centrbēdzes un vakuumregulatoru defekts
aizdedzes sistēma/sveces/vadi, nepareizs regulējums. | Offline | | |
|
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2004-03-08 20:03, ZigS rakstīja:
..a kaapeec INSPECTION iedegaas - nav ne jausmas
Bet gribetos zinat, jo pirms kaada laika jau bija iemeties - kompis bija iskaitlojis ka vaig apkopi!
A ko shis tagad izskaitljojis?!
Ja ar kompi viss kartība, info šeit! | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2004-03-09 11:58, Rozalija rakstīja:
e30 tā štelle nav tik gudra kā jaunākiem, kad viņi izmet jebkuru kļūdu, kad kāds mezgls ir beigts vai kas .. tad kad itkā tev būtu jābrauc, jātauisa apkope, jāslēdas pie diagnostikas aparāta, utt ...
e30 ir tikai tas čeks ... kad viņš iemirgojas, tad zini, ka kautkas tev tur nav .... to attiecīgi parāda augšā ar lampiņu - vai nu šķidrums logiem, vai kāda lampiņa izdegusi, utt
a inspections ir uz eļļu ...
ja tev tur līmenis ir ok, tad jau nav ko satraukties
pilnīgi iespējams, ka tas vienkārši ir misēklis
nē, nav tā! inspecion ir uz kopējo apkopi! oilservice ir uz mazo apkopi. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2004-03-09 12:07, ZigS rakstīja:
Ar eljaam viss ok!
Tosola liimenja datchiks sazin kaapeec negrib straadaat,kaut gan visu vizuaali noveerteejot un izjaucot vajadzeetu straadaat, a testera man nava! Lidz ar to lampinja dega kompii, bet taa kaadu 1dienu dega un tikai tad iedegaas INSPECTION!
To tukshgaitu es varu pats piereguleet vai tur labaak braukt reguleet?
Augšējā komja gaismas diodītes nav saitītas ar inspection plati!
Tosola līmeņa devēju var pārbaudīt sekojoši: ar stieplīti salaid uz ’īso’ štekeri, kas pienāk pie devēja. Ja lampa nodziest (pārstartējot motoru), devējs nomiris.. jauns maksā nežēlīgu naudu
-------
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 12:29 ] | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2004-03-08 20:03, ZigS rakstīja:
..a kaapeec INSPECTION iedegaas - nav ne jausmas
Bet gribetos zinat, jo pirms kaada laika jau bija iemeties - kompis bija iskaitlojis ka vaig apkopi!
A ko shis tagad izskaitljojis?!
2005-05-03 12:24, Permalat rakstīja:
Ja ar kompi viss kartība, info šeit!
Pie vainas bija panelja akumulatorinji, bija nobeigushies!
Pielodeeju jaunus un viss kedaa! | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2004-03-09 12:07, ZigS rakstīja:
Ar eljaam viss ok!
Tosola liimenja datchiks sazin kaapeec negrib straadaat,kaut gan visu vizuaali noveerteejot un izjaucot vajadzeetu straadaat, a testera man nava! Lidz ar to lampinja dega kompii, bet taa kaadu 1dienu dega un tikai tad iedegaas INSPECTION!
To tukshgaitu es varu pats piereguleet vai tur labaak braukt reguleet?
2005-05-03 12:27, Permalat rakstīja:
Augšējā komja gaismas diodītes nav saitītas ar inspection plati!
Tosola līmeņa devēju var pārbaudīt sekojoši: ar stieplīti salaid uz ’īso’ štekeri, kas pienāk pie devēja. Ja lampa nodziest (pārstartējot motoru), devējs nomiris.. jauns maksā nežēlīgu naudu
Tad kad tosola izpleshanaas trauku pieleju liidz MAX, tad tas liimenja datchiks straadaa kaa naakas un lampinjs Check panelii nedeg, bet kad tosola liimenis nokriitas liidz zinaamam liimenim (izpleshanaas traukaa kaadus 4[cm] no apakshas), tad datchiks nostraadaa un iedegas panelii lampinja!
Kaut gan taa nevajadzeetu buut, jo tam limenim jaabuut pietiekosham!
Kad tam shtepselim kursh naak virsuu uz taa datchika savienoju abus kontaktus, tad lampinja nodziest! | Offline | | |
ARCHIJS | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 328
Braucu ar:
| Mosska tas pludinnss beigts?? | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-03 13:09, ZigS rakstīja:
2004-03-09 12:07, ZigS rakstīja:
Ar eljaam viss ok!
Tosola liimenja datchiks sazin kaapeec negrib straadaat,kaut gan visu vizuaali noveerteejot un izjaucot vajadzeetu straadaat, a testera man nava! Lidz ar to lampinja dega kompii, bet taa kaadu 1dienu dega un tikai tad iedegaas INSPECTION!
To tukshgaitu es varu pats piereguleet vai tur labaak braukt reguleet?
2005-05-03 12:27, Permalat rakstīja:
Augšējā komja gaismas diodītes nav saitītas ar inspection plati!
Tosola līmeņa devēju var pārbaudīt sekojoši: ar stieplīti salaid uz ’īso’ štekeri, kas pienāk pie devēja. Ja lampa nodziest (pārstartējot motoru), devējs nomiris.. jauns maksā nežēlīgu naudu
Tad kad tosola izpleshanaas trauku pieleju liidz MAX, tad tas liimenja datchiks straadaa kaa naakas un lampinjs Check panelii nedeg, bet kad tosola liimenis nokriitas liidz zinaamam liimenim (izpleshanaas traukaa kaadus 4[cm] no apakshas), tad datchiks nostraadaa un iedegas panelii lampinja!
Kaut gan taa nevajadzeetu buut, jo tam limenim jaabuut pietiekosham!
Kad tam shtepselim kursh naak virsuu uz taa datchika savienoju abus kontaktus, tad lampinja nodziest!
Tajā pludiņā (korķa), kas kalpo ka līmeņa noteicējs, ir magnētiņš. Protams, ka ar laiku tas atmagnetizējas (plašas T izmaiņas, agresīva vide). Tādēļ gerkons (magnētiskais slēdzītis) to jūt švakāk. Priecājies, kamēr vēl vispār strādā | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-05-03 13:12, Permalat rakstīja:
Tajā pludiņā (korķa), kas kalpo ka līmeņa noteicējs, ir magnētiņš. Protams, ka ar laiku tas atmagnetizējas (plašas T izmaiņas, agresīva vide). Tādēļ gerkons (magnētiskais slēdzītis) to jūt švakāk. Priecājies, kamēr vēl vispār strādā
Esmu kaadus 5 gabalus jau tos suu*** nomainiijis!!! | Offline | | |
|
Waldis | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: All Grip
| coolanta liimenim ir jaabuut uz max un tas nedriix samazinaaties. tas var darba gaitaa izplesties, bet peec tam atkal nostaajas uz MAX. ja liimenis samazinaas -> probleema -> check coolant level pazinjojums!
p.s. cerams, tu nejauc max liimenja iedalju (tas ir 1/2) ar pilnu izpleshanas bachoku? | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-03 13:17, Waldis rakstīja:
coolanta liimenim ir jaabuut uz max un tas nedriix samazinaaties. tas var darba gaitaa izplesties, bet peec tam atkal nostaajas uz MAX. ja liimenis samazinaas -> probleema -> check coolant level pazinjojums!
p.s. cerams, tu nejauc max liimenja iedalju (tas ir 1/2) ar pilnu izpleshanas bachoku?
Ja dēļ tā datčika sliktas strādāšanas tosola līmeni pielej līdz ’augšai’, tad tā ir normāla situācija, ka daļu izspiež.
Šķidrums jālej ne augstāk par max atzīmi, citadi, izplešoties, pārpalikumu spiedīs ārā.
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-05-03 13:39 ] | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-03 13:15, ZigS rakstīja:
2005-05-03 13:12, Permalat rakstīja:
Tajā pludiņā (korķa), kas kalpo ka līmeņa noteicējs, ir magnētiņš. Protams, ka ar laiku tas atmagnetizējas (plašas T izmaiņas, agresīva vide). Tādēļ gerkons (magnētiskais slēdzītis) to jūt švakāk. Priecājies, kamēr vēl vispār strādā
Esmu kaadus 5 gabalus jau tos suu*** nomainiijis!!!
jā, lietoti nav risinājums. | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-05-03 13:17, Waldis rakstīja:
coolanta liimenim ir jaabuut uz max un tas nedriix samazinaaties. tas var darba gaitaa izplesties, bet peec tam atkal nostaajas uz MAX. ja liimenis samazinaas -> probleema -> check coolant level pazinjojums!
p.s. cerams, tu nejauc max liimenja iedalju (tas ir 1/2) ar pilnu izpleshanas bachoku?
Lai cik es arii ieleietu tosolu tajaa izpleshanaas traukaa, tas vienmeer tiek izspiests viss aaraa liidz zinaamam liimenim: paaris [cm] no izpleshanaas trauka apakshas! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|