Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kvēpu filtri
Autors | Ziņojums |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Pats esmu tas kurš strādā sfērā kura veiksmīgi palīdz saimniekiem tikt vałā no DPF u,t,t
Tiekot pie darba auto ar dpf saskāros ar dpf problēmu.
Protams pretspiediens rādijās palielināts bet ne kritisks, izlēmu iet nevis pareizo cełu - izgriest to dzinēja korki nah, bet gan pamocīties ar omīšu metodēm.
Izgāju cauri daudzām piedevām bet reāli paliku pie fakta ka ST piedeva kura attīra DPF ( flakons nopērkams statoil stacijās tagad ar atlaidi par nieka 4.99) reāli kaut ko izdarīja, divi flakoni pēc kārtas uz divām bākām un mans 1.6cdi iet lupatās ( protams ka nē, iet joprojām kā sprāgonis, bet šoreiz ar nelielu NFS piedevu aka labāk) .
Tā kā, lai nu esmu ateist šajās lietās, bet ja nav naudas uz dpf izgriešanu un izprogrammēšanu tad laikam jau ka iesaku to ST šńagu | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10355
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Vakar mahimā bija -40% visam kam, un pie reizes ieķēru šādu te:
manai ļerkatai kvēpinieks nav, bet bija doma katalizatoru iztīrīt ar šo. Vai šis var kaitēt katalizatoram? | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
12 Nov 2016, 21:37:54 @JZ rakstīja:
12 Nov 2016, 17:57:00 @PowerBMW rakstīja:
nu bļins cik var tos sūdus stumt
1) SAKĀRTO LAI IR STABILA MOTORA TEMPERATŪRA
2) SAKĀRTO AUTO DEGVIELAS SISTĒMU
3) PASKATIES TEV NAV LIEKU 2,5K EUR LAI NOPIRKTU JAUNU FILTRU!!!
REZUMĒ
Šķiet kad esi sevi izglābis sevi ar 14Eur un mēģini to iestāsti sev līdzīgiem pokemoniem
bmw (un droši vien ne tikai) gadījumā pirmās dpf kļūdas met panelī jau tad, kad viss ar filtru vēl ir kārtībā, pieslēdzot testeri var redzēt ka spiedienu rādījumi ir normas robežās, bet brīdinājums panelī nepazūd, kas ir dēļ tā, ka vairākas reizes pēc kārtas ecu nav spējis uzsākt/veikt pilnīgu dpf tīrīšanu - un tam nav absolūti nekāda sakara ar maka biezumu, degvielas sistēmu vai motora temperatūru, un šādos gadījumos tā degvielas piedeva, ja tas nav kaut kāds lohatrons, var arī palīdzēt ātrāk to dpf izdedzināt, pie nosacījuma ka cilvēks izbrauks pa šoseju stundu-divas no vietas
tā kā rezumē ir tāds, ka tēmu īsti nepārzini, droši vien juties nomākts kaut kādu iemeslu dēļ un nolēmi sabraukt augumā nepazīstamam cilvēkam pilnīgi bez pamata, cerībā ka tas padarīs tavu dienu gaišāku
ja motoram ir 50-60 grādi nu neuzsāks viņš reģenerēšanu!
man mērķis nebija sabraukt kādam augumā bet pateikt TO kad tās pudelītes ir acu mālēšana un sevis mierināšana
Auto ar tiem filtriem jau startā tērē degvielu vairāk kā bez! parēķinot un xxx nobraukuma rezultāts būtu bet to jau neviens nepublicē | Offline | | |
Strom | | Kopš: 29. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 350
Braucu ar:
| Es jau sen esmu sapratis - tad, kad tehniskā kārtībā esošs auto pats vairs netiek ar filtru galā, tas ir jāmaina vai jāgriež ārā, viss pārējais pa lielam ir fufelis un lieka čakarēšanās, jo ir skaidrs, ka tas pēc dienas, nedēļas, mēneša tāpat atkal sāks jāties. Vairākiem auto (Audi/BMW) esmu mēģinājis visu pēc kārtas, jaunas kvēlsveces, termostati, ķīmijas utt., pat Wurth tagad tirgo kaut kādu relatīvi dārgu šampūnu, kuru caur trubiņu bliež pa taisno filtrā un mazgā, pēc tam dedzina utt, bet čakarējies cik gribi, ja tas sūds ir pilns, tad vari būt drošs, ka pēc laika X tas notiks atkal un atkal, varbūt jau pēc stundas. Viengālk ir izgriezt vai par kosmosu nomainīt uz jaunu un aizmirst par to sūdu.
Es ar kādiem pirmajiem diviem, trijiem nočakarējos tā, ka naudas ziņā iztērēju tikpat, cik būtu maksājis viņu izgriezt un izprogrammēt, par iztērēto laiku nemaz nerunāsim. #lohiemlohuproblēmas
Liet kaut kādas pudelītes bākā, to varbūt var darīt profilaksei, bet nevis, tad, kad visam jau ir fizdā.
Un jā, atceries, jo ilgāk čakarēsies, jo ilgāk būs paaugstināts pretspiediens izplūdē, kādas sekas tas atstāj uz turbīnām, lai Tev paskaidro Powera tehniskie eksperti.
[ Šo ziņu laboja Strom, 13 Nov 2016, 11:09:02 ] | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Precīzi teikts | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 707
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Nav gluži kvēpu filtrs bet katalizators benzīn drotam..
vai šitādu var uzskatīt jau par aizaugušu ? [IMG][URL=http://bildites.lv/a/kzncz8mw#7v22te8z][/URL][/IMG] un izmainot kamerai leņķi ir šitāda aina [IMG][URL=http://bildites.lv/a/kzncz8mw#2s8j6gmh][/URL][/IMG] | Offline | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 954
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| Man nesaprotama dizeļomānija
nopērciet normālus auto un aizmirstiet par sprauslām, kvēlsvecēm, filtriem, egr, nemaz nerunājot par kratīšanos, smirdēšanu
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4641
Braucu ar: BMW E90 330i
| CO paaugstu? | Offline | | |
|
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
13 Nov 2016, 11:19:39 @arba rakstīja:
Man nesaprotama dizeļomānija
nopērciet normālus auto un aizmirstiet par sprauslām, kvēlsvecēm, filtriem, egr, nemaz nerunājot par kratīšanos, smirdēšanu
jauniem benzīnmotoriem ir piezo sprauslas, augstspiediena sūknis, turbina, egr
Un ko tagad darīsim? | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
13 Nov 2016, 11:17:41 @Mikus188 rakstīja:
Nav gluži kvēpu filtrs bet katalizators benzīn drotam..
vai šitādu var uzskatīt jau par aizaugušu ? [IMG][URL=http://bildites.lv/a/kzncz8mw#7v22te8z][/URL][/IMG] un izmainot kamerai leņķi ir šitāda aina [IMG][URL=http://bildites.lv/a/kzncz8mw#2s8j6gmh][/URL][/IMG]
Katalizatoram jau PO viņš pats sevi attīra, DPF ir ar piespiedu tīrīšanu!
Izkarsē kārtīgi gaitā to izpūtēju un viss būs OK! | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| lētais asociējaies ar šo marku:
BM Catalysts
bet tā visur norādīta kā UK
par kuru poļu marku ir runa? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16105
Braucu ar:
|
20 Nov 2019, 19:28:01 @cufiks rakstīja:
Update, kuru prasīja @Kaross un vēl kāds!
Lētais poļu DPF pēc gandrīz gada lietošanas tikko gāja savu pirmo apskati - dūmainības koefs 0.16
N47, kas tiek lietots tikai pilsētā, nekad netiek trenkāts pa šoseju, principā dzīvo sarežģītu un nožēlojamu dzīvi!
Reģenerējas, kā paredzēts, pufaka gals melnāks nepaliek!
Kas tev pa nosaukumu tam dpfam???Un ko nozīmē gali nepaliek melnāki???Viņiem jau jābūt tīriem bez melnuma. | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3526
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Ielieciet lūdzu modeli - arī vēlos zināt | Offline | | |
proTEST | | Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
| Ražotājs - JMJ | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8259
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Viņi f sērijām arī ražo, tajā viņu katalogā neatrod | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16105
Braucu ar:
|
20 Nov 2019, 20:27:34 @cufiks rakstīja:
20 Nov 2019, 20:24:58 @uldens1 rakstīja:
20 Nov 2019, 19:28:01 @cufiks rakstīja:
Update, kuru prasīja @Kaross un vēl kāds!
Lētais poļu DPF pēc gandrīz gada lietošanas tikko gāja savu pirmo apskati - dūmainības koefs 0.16
N47, kas tiek lietots tikai pilsētā, nekad netiek trenkāts pa šoseju, principā dzīvo sarežģītu un nožēlojamu dzīvi!
Reģenerējas, kā paredzēts, pufaka gals melnāks nepaliek!
Kas tev pa nosaukumu tam dpfam???Un ko nozīmē gali nepaliek melnāki???Viņiem jau jābūt tīriem bez melnuma.
No vecā bija nokvēpuši
Nu paņem notīri un pavēro vai nepaliek melns,ja viņš tiešām darbojas tad labi | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| jebac cipari
man 3.0d bez DPF 0.07 dūmainība.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16105
Braucu ar:
| tā dūmainība TA man katru gadu savādāka,citu gadu vairāk,citu mazāk.Tur manliekas iespaido vai kāds nav sapūtis melno tajā aparātā pirms tevis | Offline | | |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| man 3.0D ar dpf 90% zem 70km/h 0.09 | Offline | | |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
20 Nov 2019, 21:42:36 @cufiks rakstīja:
Man paša ļerkatai ar vecu dpf pagājušogad 3.0d nebija dūmainības 0 - nulle!
Šogad 0.06
Tas nozīmē beigu sākumu, jo ar perfekti strādājošu OEM Dpf dūmainībai jābūt 0
Tu viņu vispār iedarbināji? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|