Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Kvēpu filtri

AutorsZiņojums
AF
12. Nov 2016, 23:28 #141

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Pats esmu tas kurš strādā sfērā kura veiksmīgi palīdz saimniekiem tikt vałā no DPF u,t,t
Tiekot pie darba auto ar dpf saskāros ar dpf problēmu.
Protams pretspiediens rādijās palielināts bet ne kritisks, izlēmu iet nevis pareizo cełu - izgriest to dzinēja korki nah, bet gan pamocīties ar omīšu metodēm.
Izgāju cauri daudzām piedevām bet reāli paliku pie fakta ka ST piedeva kura attīra DPF ( flakons nopērkams statoil stacijās tagad ar atlaidi par nieka 4.99) reāli kaut ko izdarīja, divi flakoni pēc kārtas uz divām bākām un mans 1.6cdi iet lupatās ( protams ka nē, iet joprojām kā sprāgonis, bet šoreiz ar nelielu NFS piedevu aka labāk) .

Tā kā, lai nu esmu ateist šajās lietās, bet ja nav naudas uz dpf izgriešanu un izprogrammēšanu tad laikam jau ka iesaku to ST šńagu
Offline
Modrs
13. Nov 2016, 08:28 #142

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10355

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Vakar mahimā bija -40% visam kam, un pie reizes ieķēru šādu te:

manai ļerkatai kvēpinieks nav, bet bija doma katalizatoru iztīrīt ar šo. Vai šis var kaitēt katalizatoram?
Offline
PowerBMW
13. Nov 2016, 10:39 #143

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


12 Nov 2016, 21:37:54 @JZ rakstīja:

12 Nov 2016, 17:57:00 @PowerBMW rakstīja:
nu bļins cik var tos sūdus stumt
1) SAKĀRTO LAI IR STABILA MOTORA TEMPERATŪRA
2) SAKĀRTO AUTO DEGVIELAS SISTĒMU
3) PASKATIES TEV NAV LIEKU 2,5K EUR LAI NOPIRKTU JAUNU FILTRU!!!

REZUMĒ
Šķiet kad esi sevi izglābis sevi ar 14Eur un mēģini to iestāsti sev līdzīgiem pokemoniem



bmw (un droši vien ne tikai) gadījumā pirmās dpf kļūdas met panelī jau tad, kad viss ar filtru vēl ir kārtībā, pieslēdzot testeri var redzēt ka spiedienu rādījumi ir normas robežās, bet brīdinājums panelī nepazūd, kas ir dēļ tā, ka vairākas reizes pēc kārtas ecu nav spējis uzsākt/veikt pilnīgu dpf tīrīšanu - un tam nav absolūti nekāda sakara ar maka biezumu, degvielas sistēmu vai motora temperatūru, un šādos gadījumos tā degvielas piedeva, ja tas nav kaut kāds lohatrons, var arī palīdzēt ātrāk to dpf izdedzināt, pie nosacījuma ka cilvēks izbrauks pa šoseju stundu-divas no vietas

tā kā rezumē ir tāds, ka tēmu īsti nepārzini, droši vien juties nomākts kaut kādu iemeslu dēļ un nolēmi sabraukt augumā nepazīstamam cilvēkam pilnīgi bez pamata, cerībā ka tas padarīs tavu dienu gaišāku





ja motoram ir 50-60 grādi nu neuzsāks viņš reģenerēšanu!
man mērķis nebija sabraukt kādam augumā bet pateikt TO kad tās pudelītes ir acu mālēšana un sevis mierināšana
Auto ar tiem filtriem jau startā tērē degvielu vairāk kā bez! parēķinot un xxx nobraukuma rezultāts būtu bet to jau neviens nepublicē
Offline
Strom
13. Nov 2016, 11:02 #144

Kopš: 29. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar:

Es jau sen esmu sapratis - tad, kad tehniskā kārtībā esošs auto pats vairs netiek ar filtru galā, tas ir jāmaina vai jāgriež ārā, viss pārējais pa lielam ir fufelis un lieka čakarēšanās, jo ir skaidrs, ka tas pēc dienas, nedēļas, mēneša tāpat atkal sāks jāties. Vairākiem auto (Audi/BMW) esmu mēģinājis visu pēc kārtas, jaunas kvēlsveces, termostati, ķīmijas utt., pat Wurth tagad tirgo kaut kādu relatīvi dārgu šampūnu, kuru caur trubiņu bliež pa taisno filtrā un mazgā, pēc tam dedzina utt, bet čakarējies cik gribi, ja tas sūds ir pilns, tad vari būt drošs, ka pēc laika X tas notiks atkal un atkal, varbūt jau pēc stundas. Viengālk ir izgriezt vai par kosmosu nomainīt uz jaunu un aizmirst par to sūdu.
Es ar kādiem pirmajiem diviem, trijiem nočakarējos tā, ka naudas ziņā iztērēju tikpat, cik būtu maksājis viņu izgriezt un izprogrammēt, par iztērēto laiku nemaz nerunāsim. #lohiemlohuproblēmas
Liet kaut kādas pudelītes bākā, to varbūt var darīt profilaksei, bet nevis, tad, kad visam jau ir fizdā.
Un jā, atceries, jo ilgāk čakarēsies, jo ilgāk būs paaugstināts pretspiediens izplūdē, kādas sekas tas atstāj uz turbīnām, lai Tev paskaidro Powera tehniskie eksperti.

[ Šo ziņu laboja Strom, 13 Nov 2016, 11:09:02 ]

Offline
AF
13. Nov 2016, 11:08 #145

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Precīzi teikts
Offline
Mikus188
13. Nov 2016, 11:17 #146

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Nav gluži kvēpu filtrs bet katalizators benzīn drotam..
vai šitādu var uzskatīt jau par aizaugušu ? [IMG][URL=http://bildites.lv/a/kzncz8mw#7v22te8z]
[/URL][/IMG] un izmainot kamerai leņķi ir šitāda aina [IMG][URL=http://bildites.lv/a/kzncz8mw#2s8j6gmh]
[/URL][/IMG]
Offline
arba
13. Nov 2016, 11:19 #147

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 954

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Man nesaprotama dizeļomānija
nopērciet normālus auto un aizmirstiet par sprauslām, kvēlsvecēm, filtriem, egr, nemaz nerunājot par kratīšanos, smirdēšanu
Offline
HiJaCKeR
13. Nov 2016, 11:21 #148

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4641

Braucu ar: BMW E90 330i

CO paaugstu?
Offline
AF
13. Nov 2016, 11:27 #149

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


13 Nov 2016, 11:19:39 @arba rakstīja:
Man nesaprotama dizeļomānija
nopērciet normālus auto un aizmirstiet par sprauslām, kvēlsvecēm, filtriem, egr, nemaz nerunājot par kratīšanos, smirdēšanu

jauniem benzīnmotoriem ir piezo sprauslas, augstspiediena sūknis, turbina, egr
Un ko tagad darīsim?
Offline
Lauriko
13. Nov 2016, 11:32 #150

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


13 Nov 2016, 11:17:41 @Mikus188 rakstīja:
Nav gluži kvēpu filtrs bet katalizators benzīn drotam..
vai šitādu var uzskatīt jau par aizaugušu ? [IMG][URL=http://bildites.lv/a/kzncz8mw#7v22te8z]
[/URL][/IMG] un izmainot kamerai leņķi ir šitāda aina [IMG][URL=http://bildites.lv/a/kzncz8mw#2s8j6gmh]
[/URL][/IMG]

Katalizatoram jau PO viņš pats sevi attīra, DPF ir ar piespiedu tīrīšanu!
Izkarsē kārtīgi gaitā to izpūtēju un viss būs OK!
Offline
Usins
20. Nov 2019, 20:10 #151

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

lētais asociējaies ar šo marku:
BM Catalysts
bet tā visur norādīta kā UK

par kuru poļu marku ir runa?
Offline
uldens1
20. Nov 2019, 20:24 #152

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16105

Braucu ar:


20 Nov 2019, 19:28:01 @cufiks rakstīja:
Update, kuru prasīja @Kaross un vēl kāds!

Lētais poļu DPF pēc gandrīz gada lietošanas tikko gāja savu pirmo apskati - dūmainības koefs 0.16
N47, kas tiek lietots tikai pilsētā, nekad netiek trenkāts pa šoseju, principā dzīvo sarežģītu un nožēlojamu dzīvi!

Reģenerējas, kā paredzēts, pufaka gals melnāks nepaliek!


Kas tev pa nosaukumu tam dpfam???Un ko nozīmē gali nepaliek melnāki???Viņiem jau jābūt tīriem bez melnuma.
Offline
RolandsK
20. Nov 2019, 20:25 #153

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3526

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Ielieciet lūdzu modeli - arī vēlos zināt
Offline
proTEST
20. Nov 2019, 20:34 #154

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99

Ražotājs - JMJ
Offline
Jurchixx
20. Nov 2019, 21:09 #155

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8259

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Viņi f sērijām arī ražo, tajā viņu katalogā neatrod
Offline
uldens1
20. Nov 2019, 21:12 #156

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16105

Braucu ar:


20 Nov 2019, 20:27:34 @cufiks rakstīja:

20 Nov 2019, 20:24:58 @uldens1 rakstīja:

20 Nov 2019, 19:28:01 @cufiks rakstīja:
Update, kuru prasīja @Kaross un vēl kāds!

Lētais poļu DPF pēc gandrīz gada lietošanas tikko gāja savu pirmo apskati - dūmainības koefs 0.16
N47, kas tiek lietots tikai pilsētā, nekad netiek trenkāts pa šoseju, principā dzīvo sarežģītu un nožēlojamu dzīvi!

Reģenerējas, kā paredzēts, pufaka gals melnāks nepaliek!


Kas tev pa nosaukumu tam dpfam???Un ko nozīmē gali nepaliek melnāki???Viņiem jau jābūt tīriem bez melnuma.


No vecā bija nokvēpuši
Nu paņem notīri un pavēro vai nepaliek melns,ja viņš tiešām darbojas tad labi
Offline
Staris
20. Nov 2019, 21:38 #157

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

jebac cipari
man 3.0d bez DPF 0.07 dūmainība.
Offline
uldens1
20. Nov 2019, 21:40 #158

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16105

Braucu ar:

tā dūmainība TA man katru gadu savādāka,citu gadu vairāk,citu mazāk.Tur manliekas iespaido vai kāds nav sapūtis melno tajā aparātā pirms tevis
Offline
vernersb
20. Nov 2019, 21:41 #159

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

man 3.0D ar dpf 90% zem 70km/h 0.09
Offline
vernersb
20. Nov 2019, 21:44 #160

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


20 Nov 2019, 21:42:36 @cufiks rakstīja:
Man paša ļerkatai ar vecu dpf pagājušogad 3.0d nebija dūmainības 0 - nulle!

Šogad 0.06

Tas nozīmē beigu sākumu, jo ar perfekti strādājošu OEM Dpf dūmainībai jābūt 0


Tu viņu vispār iedarbināji?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo