Jaunā 4. sērijas kupeja ar milzīgu priekšējo režģi
|
|
||
Kompānija BMW prezentējusi jaunās paaudzes 4. sērijas kupeju (G22), kura nav vienkārši 3. sērijas divdurvju versija, bet šoreiz ir ieviesusi arī kādu jaunu un visai drosmīgu dizaina risinājumu markai kopumā – vēl lielāku un vēl izteiktāku radiatora dekoratīvo režģi, kas ir praktiski visas virsbūves priekšdaļas augstumā.
Par pretrunīgi vērtēto radiatora dekoratīvo režģi BMW markas entuziasti vēl ilgi lauzīs šķēpus, vai tā ir loģiska BMW dizaina evolūcija vai arī ražotāja mārketinga speciālistu dzīšanās pēc Ķīnas patērētāju simpātijām. Visādi citādi 4. sērijas kupeja ir ieturēta BMW labākajās “bauda braukt” tradīcijās.
BMW 4. sērijas kupeja, tāpat kā priekštecis, vairs netiek saukta par “3. sērijas kupeju”, lai arī tapusi uz 3. sērijas sedana bāzes. Jaunā 4. sērijas “Coupe” ieturēta BMW lielās – 8. sērijas – dizaina valodā.
Pagaidām visjaudīgākā 4. sērijas modifikācija būs “BMW M440i xDrive”, kas aprīkota ar 374 zirgspēku jaudīgu trīslitru sešcilindru benzīna turbomotoru, astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kā arī 48V daļējā hibrīda sistēmu, kas dos vēl papildu 11 ZS. Šāds spēkrats no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 4,5 sekundēs un maksimāli sasniegs 250 km/h. Ražotājs sola, ka tā vidējais patēriņš būšot septiņi litri benzīna uz 100 km.
Neskaitot iepriekšminēto “M Performance” modifikāciju, vēl jaunā BMW 4. sērija būs pieejama ar divu litru benzīna un dīzeļa dzinējiem (184 līdz 258 ZS), kā arī sešcilindru dīzeļmotoru (286 ZS). Neatkarīgi no izvēlētā iekšdedzes dzinēja, 4. sērijas automobilim komplektā ir 48V daļējā hibrīda sistēma braukšanas dinamikas, ekonomijas un ekoloģijas parametru uzlabošanai.
Tirdzniecībā BMW 4. sērijas kupeja nonāks oktobrī.
BMW 4. sērijas kabriolets un īpaši sportiskā modifikācija “BMW M4” (kam tiek baumots 480 līdz 510 ZS jaudīgs sešcilindru motors) gaidāma vēlāk.